مصرمیں پیغمبراسلام (ص) کی توہین پریو ٹیوب پرپابندی

کیٹیگری مشرق وسطی
Monday, 28 May 2018


مصر کی اعلی انتظامی عدالت نے پیغمبراسلام (ص) کی توہین کرنے سے متعلق ویڈیو شیئر کرنے والی سائٹ یوٹیوب پر ایک مہینہ کے لئے پابندی لگانے کا فیصلہ سنایا ہے۔

مذکورہ عدالت نے انفارمیشن ٹیکنالوجی اور مواصلات کی وزارت کو 2013 کے اس ویڈیو اور یوٹیوب پر پابندی لگانے کا فیصلہ سنایا تھا لیکن اعلی انتظامی عدالت میں اس معاملہ پر پھر سے سماعت ہوئی اورعدالت کے فیصلے کو برقرار رکھا گیا۔

واضح رہے کہ 2012 میں مصراوردیگر مسلم ممالک میں امریکہ مخالف لہر کو بڑھاوا دینے کے لئے 13منٹ کا ویڈیو ’انوسینس آف مسلمز‘ کو کیلی فورنیا میں بنایا گیا تھا۔ 2013 میں معاملہ دائر کرنے والے وکیل محمد حامد سلیم نے کہا کہ اس حکم میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ اس ویڈیو کو نشر کرنے والے تمام لنکس پر پابندی لگائی جائے۔ اعلی عدالت کا فیصلہ آخری ہے اور اسے آگے چیلنج نہیں کیا جاسکتا ۔

پڑھا گیا 180 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

غزہ پر صیہونی حکومت کے جنگی طیاروں کی بمباری کے بعد فلسطین کی تحریک مزاحمت حماس نے مقبوضہ فلسطین میں کرم ابوسام اور اشکول پر سات میزائل فائر کئے جس سے...

مقالہ جات

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

بہت سی خبریں ہیں جو عام انسانوں تک پہنچائی نہیں جاتیں، کیونکہ ذرائع ابلاغ کے مالکان اور انہیں مالی مدد فراہم کرنے والوں کی اپنی ترجیحات ہیں۔ یہ مسئلہ ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org