امریکہ نے داعش سے لڑنے والے تین عراقی گروہوں کو دہشت گرد قرار دے دیا

کیٹیگری عراق
Tuesday, 29 May 2018


امریکی ایوان نمائندگان نے ایک بل پاس کرکےعراق کے استقامتی گروہوں تحریک عصائب اہل حق، تحریک النجباء اور کتائب حزب اللہ کودہشت گرد قراردے دیا اور اب حتمی منظوری کے لئے اس بل کو سینیٹ میں بھیج دیا ہے۔
امریکی کانگریس نے عراق کی اسلامی مزاحمتی تحریک النجبا کو گذشتہ سال کے آخر میں دہشت گرد تنظیم قراردیا تھا۔ ابھی ان تینوں عراقی گروہوں کی طرف سے کوئی ردعمل سامنے نہیں آیا ہے لیکن چونکہ یہ تینوں ہی گروہ الحشد الشعبی کی شکل میں اب قانون کے مطابق عراقی فوج کا حصہ بن گئے ہیں اس لئے خیال کیا جارہا ہے کہ امریکی کانگریس کے اس فیصلے پر بغداد کا ردعمل یقینی ہے۔
تحریک النجبا کے سیکریٹری جنرل شیخ اکرم الکعبی نے اس سے قبل امریکی کانگریس کے فیصلے کے ردعمل میں کہا تھا کہ اگر امریکا عراق یا شام میں ہمارے خلاف کوئی حماقت کرے گا تو اس کا دنیا کے ہر کونے میں ہم مقابلہ کریں گے۔
عراقی وزیراعظم حیدرالعبادی نے بھی جو مسلح افواج کے سپریم کمانڈر بھی ہیں کہا ہے کہ ہم اس بات کی اجازت نہیں دیں گے کہ داعش کے خلاف جنگ کرنے والوں کو مجرم قرار دیا جائے۔

 

پڑھا گیا 668 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

غزہ پر صیہونی حکومت کے جنگی طیاروں کی بمباری کے بعد فلسطین کی تحریک مزاحمت حماس نے مقبوضہ فلسطین میں کرم ابوسام اور اشکول پر سات میزائل فائر کئے جس سے...

مقالہ جات

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

بہت سی خبریں ہیں جو عام انسانوں تک پہنچائی نہیں جاتیں، کیونکہ ذرائع ابلاغ کے مالکان اور انہیں مالی مدد فراہم کرنے والوں کی اپنی ترجیحات ہیں۔ یہ مسئلہ ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org