تازہ ترین

مکہ مکرمہ کا ہنگامی اجلاس؛ اردن کی امداد یا بن سلمان کی بیعت؟

کیٹیگری سعودی عرب
Tuesday, 12 June 2018


اردن کے بگڑتے حالات کی وجہ اس ملک میں جدید مالیاتی قوانین نافذ ہونے سے بنیادی ضرورتوں کے سامان کی قیمتوں کا حد درجہ مہنگا ہوجانا بتایا جارہا ہے جبکہ بعض ماہرین کا ماننا ہے کہ اردن میں پُرانے بادشاہ کا ہٹنا اور نئے بادشاہ ’’الرزاز‘‘ کا برسر اقتدار آنا اردن میں ہر روز اٹھتے والے طوفان کی اصل وجہ ہے۔

اردن میں حالات قابو میں رکھنے کے لئے سعودی بادشاہ نے امیر کویت،امارات کے شہزادے اور اردن کے بادشاہ کو مکہ مکرمہ کے ہنگامی اجلاس میں طلب کرلیا ہے۔

میڈیا میں اس اجلاس کے متعلق طرح طرح کی خبریں گردش کررہی ہیں ان میں سے ایک تو یہ ہے کہ اردن کو ملنے والی سعودی اور امریکی امداد بند ہوجانے سے اردن بحران کے کگار پر ہے جبکہ بعض عالم سیاسیت کی معروف شخصیتوں کا ماننا ہے کہ سعودی بادشاہ اپنے جوان بیٹے اور سعودی کے موجودہ ولیعہد بن سلمان کو تخت و تاج سونپنا چاہتے ہیں اسی لئے اردن تو بہانا ہے بلکہ سعودی بادشاہ ان سب کو مکہ میں بلواکر اپنے بیٹے کے لئے بیعت لینا چاہتے ہیں۔اور اس طرح عالم اسلام پر ایک عیاش اور بد شعار شہزادے کو مسلط کرنے کی راہ ہموار کرنے کے لئے مکہ مکرمہ کا ہنگامی اجلاس طلب کیا گیا ہے۔

پڑھا گیا 607 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org