اقتدار کی کوئی لالچ نہیں، مقتدی الصدر

کیٹیگری عراق
Tuesday, 12 June 2018


بغداد (مانیٹرنگ ڈیسک) عراق کے معروف سیاسی رہنما مقتدی الصدر کا کہنا ہے کہ ملک کے اندرونی حالات نہایت سنگین ہیں اگر ہوشیاری سے کام نہ لیا گیا تو ملک خانہ جنگی کا شکار ہوسکتا ہے۔صدر پارٹی کے سربراہ سید مقتدی الصدر نے ملکی حالات کو نہایت نازک قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ اگر ہوشیاری سے کام نہ لیا گیا تو ملک خانہ جنگی کا شکار ہوجائے گا۔انہوں نے مزید کہا کہ اقتدار کی مجھے کوئی لالچ نہیں ہے۔

انہوں نے عراقی قوم سے کہا کہ آپ کا ملک پہلے ہی بے تحاشا زخموں سے چور چور ہے، کئی سال پورے ملک میں بے گناہوں شہریوں کا خون بہتا رہا، ملک کے لئے آپ کے اتحاد اور صبر تحمل کی اشد ضرورت ہے۔

مقتدی الصدر نے مزید کہا کہ اب بھی ملک میں بعث پارٹی کے ظلم و جبر کے آثار پائے جاتے ہیں جس کے خاتمے کے لئے قوم میں اتحاد کی ضرورت ہے۔مقتدی الصدر نے عراقی سیاست دانوں سے کہا کہ اب وقت آگیا ہے کہ ذاتی مفادات اور اقتدار کی ھوس کو دور کرکے ملک کے لئے کام کریں۔

بغداد میں بیلٹ بکسوں پر لگنے والی آگ پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ کیا وہ وقت آن نہیں پہنچا ہے کہ ہم سب مل کرکے عراق کی ترقی کے لئے کام کریں، بیلٹ بکسوں کو جلانے سے کیا ملے گا؟ ایک دو سیٹوں کی خاطر دوبارہ انتخابات کروانا کونسی عقل مندی ہے؟واضح رہے کہ اتوار کی شام بغداد کے ضلع الرصافہ میں الیکشن کمیشن کے گودام میں آگ لگی تھی جس میں موجود تمام بیلٹ بکس جل کر راکھ ہوگئے تھے۔

دوسری طرف وزیر اعظم حیدر العبادی نے تحقیقات کا حکم دیتے ہوئے کہا کہ عراق اور اس کی جمہوری روش کو نشانہ بنانے کا منصوبہ ہے۔ ہم ملک اور عوام کے امن و استحکام کو متزلزل کرنے والوں کے ساتھ آہنی ہاتھ کے ساتھ نمٹیں گے۔

پڑھا گیا 640 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org