تازہ ترین

سعودی عرب میں جدت،اب عورتیں موٹر سائیکل چلائیں گی

کیٹیگری سعودی عرب
Wednesday, 13 June 2018


سعودی عرب میں افراط اور تفریط کا سلسلہ جاری ہے سعودی عورتوں کو کار چلانے کی اجازت ملنے کے بعد سڑکوں پر موٹر سائیکلیں بھی چلانے کی اجازت دینے کا اعلان کیا گیا ہے۔
شیعیت نیوز (مانیٹرنگ ڈیسک) سعودی عرب میں افراط اور تفریط کا سلسلہ جاری ہے سعودی عورتوں کو کار چلانے کی اجازت ملنے کے بعد سڑکوں پر موٹر سائیکلیں بھی چلانے کی اجازت دینے کا اعلان کیا گیا ہے۔ اطلاعات کے مطابق 24 جون سے خواتین پر گاڑی چلانے کی پابندی ختم ہونے والی ہے جس کے لیے سعودی خواتین کافی پُر جوش بھی دکھائی دے رہی ہیں بلکہ خواتین کا ایک گروہ ایک قدم آگے بڑھتے ہوئے موٹر سائیکل چلانا سیکھ رہی ہیں۔ جس کے لیے ریاض میں قائم ایک انسٹی ٹیوٹ میں خواتین نے موٹر سائیکل چلانے کی تربیت حاصل کرنے کے لیے داخلہ لے لیا ہے۔موٹر سائیکل چلانے کی تربیت دینے والے ادارے میں ایک درجن سے زیادہ خواتین موجود ہیں جو 24 جون کے بعد موٹر سائیکل دوڑانے کے لیے پُرعزم اور پُر جوش ہیں ۔واضح رہے کہ ولی عہد محمد بن سلمان نے سعودی عرب کی قدیم روایات کے برعکس خواتین کو بااختیار بنانے اور قومی دھارے میں شامل کرنے کے لیے اقدامات کیے ہیں۔

پڑھا گیا 114 دفعہ Last modified on Wednesday, 13 June 2018

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org