عراق میں نئی سیاسی صف بندیاں ۔محنت ہماری پھل وہ کھاگئے

کیٹیگری عراق
Thursday, 14 June 2018


عراق میں انتخابات کے بعد حکومت کی تشکیل کے لئے ہونےوالی نئی سیاسی صف بندی میں عراقی رہنما سید مقتدی الصدر کا کہنا ہے کہ وہ حشد الشعبی کی الفتح پارٹی کے ساتھ مل کر حکومت بنائے گے ۔
انہوں نے حشد الشعبی کے ساتھ اپنے اتحادکو عراقی قومی اتحاد کا نام دیا ۔
ان کے اس اتحاد کو کردوں نے ویلکم کیا جبکہ حشد العشبی کے ایک رہنما قیس علی خزعلی نے سید عمار الحکیم سے نئی سیاسی صورتحال پر گفتگو کی ہے ۔
دوسری جانب حشد الشعبی کے رہنما عامری کا کہنا ہے کہ وہ تمام سیاسی گرہوں سے بات چیت کے لئے ایک کیمیٹی بنا نے جارہے ہیں تاکہ آنے والےحکومتی پروگرام اورترجیحات کو طے کیا جاسکے ۔
دوسری جانب مقتدی الصدر کے اعلان کے بعد سعودی عرب کے سوشل میڈیا میں زبردست قسم کی بحث چلنی شروع ہوچکی ہے وہ اس اتحاد کے بارے میں کہتے ہیں کہ ’’محنت ہم کرتے ہیں لیکن پھل ایران کے حامی کھا جاتے ہیں ‘‘یہ ہماری پالیسی کی مسلسل ناکامی ہے جو شام یمن عراق لبنان اور دیگرممالک میں دیکھائی دے رہی ہے ۔
واضح رہے کہ سعودیوں کی جانب سے مقتدی الصدر کو لیکر حد سے زیادہ امید رکھنا کہ وہ چند خوبصورت جملوں یا کچھ تعاون کے سبب سعودی ایجنڈوں پر چلے گا ایک انتہائی سطحی اور احمقانہ بات ہوگی
جیساکہ ہم پہلے بھی کہہ چکے تھے سید مقتدی الصد ر اب اس قدر بھی ناتجربہ کار نہیں کہ وہ کسی کی ڈیکٹیشن کو من وعن لیکر چلیں اور اگر فرض کریں کہ ایسا وہ کرنا بھی چاہیں تو عملی طور پر ممکن نہیں ہوگا ۔
عراق میں بدلتی نئی سیاسی صورتحال پر آنے والے دنوں میں ضرورت کے مطابق مزید گفتگو کی جاسکتی ہے

پڑھا گیا 546 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطین کے دو ریاستی حل پر مذاکراتی عمل کا انحصار سیاسی صورت حال سے وابستہ ہے

فلسطین کے دو ریاستی حل پر مذاکراتی عمل کا انحصار سیاسی صورت حال سے وابستہ ہے

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق جرمن چانسلرانجیلا مرکل نےفلسطین کے صدر محمودعباس سے بات چیت میں کہا کہ فلسطینی مہاجرین کی امدادی ایجنسی کی سرگرمیاں بحا...

مقالہ جات

اربعین میں پیدل کربلا کی زیارت کا ثواب

اربعین میں پیدل کربلا کی زیارت کا ثواب

اربعین یا چالیس ایک ایسا عدد ہے جو بڑ ی خصوصیتوں کاحامل ہے مثلاً زیادہ ترانبیاء چالیس سال کی عمر میں مبعوث بہ رسالت ہوئے، موسیٰ (ع) اور خدا کی خصوصی م...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org