تازہ ترین

امریکا ایران کے خلاف کارروائی کرنے کے قابل نہیں آیت اللہ العظمیٰ سید علی خامنہ ای

کیٹیگری ایران
Monday, 02 July 2018


آیت اللہ العظمیٰ سید علی خامنہ ای کے خطاب کا پاکستان اور ہندوستان کے ذرائع ابلاغ اور اخبارات میں بڑے پیمانے پر انعکاس ہوا ہے۔

پاکستان سے شائع ہونے والے اخبار،ویب سائٹ اور دنیا ٹیلی ویژن چینل کی خبر اور شہ سرخی اس طرح ہے۔

آیت اللہ العظمیٰ سید علی خامنہ ای نے فرمایا ہے کہ امریکا کی جانب سے معاشی دباو کا مقصد ایرانی عوام کو حکومت کے خلاف کرنا ہے۔

آیت اللہ العظمیٰ سید علی خامنہ اینے امریکا اور عرب ممالک پر الزام عائد کرتے ہوئے کہا کہ وہ ایران کی حکومت کو عدم استحکام سے دوچار کرنا چاہتے ہیں۔

پاکستان سے شائع ہونے والے اخبار ایکسپریس لکھتا ہے

 آیت اللہ العظمی خامنہ ای نے کہا ہے کہ امریکا ایران کے خلاف تنہا کسی بھی قسم کی کارروائی کرنے کے قابل نہیں ہے اگر قابل ہوتا تو اپنے اتحادیوں کی مدد نہ لیتا۔

انہوں نے فرمایا کہ امریکا ایران پر اقتصادی پابندیاں لگا کر اسے تنہا کرنا چاہتا ہے اور مالیاتی دباؤ کے ذریعے ایرانی قوم کو حکومت کے خلاف کرنے کی کوشش کررہا ہے اورامریکا اپنے اتحادیوں کی مدد سے ایران میں انتشار پیدا کر رہا ہے۔ اگر امریکا کارروائی کرنے کے قابل ہوتا تو خطے میں اپنے اتحادیوں کی مدد نہ لیتا۔

ہندوستان سے شائع ہونے والے اخبار انقلاب

روزنامہ انقلاب لکھتا ہے کہ ایران کے سپریم لیڈر آیت اللہ العظمی خامنہ ای نے فرمایا ہے کہ امریکہ ایران پر اقتصادی پابندیاں عائد کر کے ایرانی عوام کو حکومت کے مخالف کرنا جاہتا ہے۔

انہوں نے فرمایا کہ امریکہ ایرانی قوم کو حکومتی نظام سے باہر نکالنے کی کوشش کر رہا ہے لیکن تمام تر کوششوں کے باوجود امریکا اس پوزیشن میں نہیں کہ وہ ایران کے خلاف کوئی کارروائی کرےاس لئے کہ پہلے بھی 6 امریکی صدور ایران کو دباؤ میں لانے کی ناکام کوشش کرچکے ہیں اور اب بھی امریکا اپنی کوششوں میں ناکام رہے گا۔

پڑھا گیا 332 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

داعش اینٹی پاکستان، اینٹی وفاق ، اینٹی آرمی،اینٹی شیعہ

داعش اینٹی پاکستان، اینٹی وفاق ، اینٹی آرمی،اینٹی شیعہ

حالیہ انتخابی مہم کے دوران ہونے والے دہشتگردانہ حملوں نے اس بات کو مزید تقویت دی ہے کہ دہشتگردی کا خطرہ ابھی پوری طرح ٹلا نہیں ہے ۔ایک اندازے کے مطابق...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org