تازہ ترین

سید حسن نصرالله سے وعدہ ہے کہ جارحین کے سامنے سر نہیں جھکائیں گے:محمد البخیتی

کیٹیگری یمن
Tuesday, 03 July 2018


صنعا(مانیٹرنگ ڈیسک)تحریک انصارالله یمن کے سیاسی شعبہ کے ایک رہنما نے یمنی فورسز کے سلسلے میں سید حسن نصرالله کی محبتوں کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ ہم آپ سے وعدہ کرتے ہیں کہ کامیاب ہوں گے اور دشمن کو اپنی سرزمین سے نکال کر ہی دم لیں گے ۔ انصارالله یمن کے سیاسی شعبہ کے رکن’’ محمد البخیتی‘‘ نےکہاکہ مقابلہ یمنی فورسز کے حق میں آگے بڑھ رہا ہےاور مغربی ساحل پر یمنی جنگجووں کو برتری حاصل ہے ۔

انہوں نے حزب ‌الله لبنان کے جنرل سکریٹری سید حسن نصرالله کے بیان کی جانب اشارہ کرتے ہوئے کہا ہم آپ سے وعدہ کرتے ہیں کہ دشمن کو یمن کے ساحل سے نکال کرہی دم لیں گے اور تحقیر آمیز صلح نامہ کو قبول نہیں کریں گے ۔انہوں نے کہاکہ ہماری تجلیل اور تعریف میں سید حسن نصرالله کا بیان ہمارے لئے باعث فخر و مباہات ہے اور ہمارے جذبات پر اثر انداز ہے ۔

واضح رہے کہ حزب ‌الله لبنان کے جنرل سکریٹری سید حسن نصرالله نے گذشتہ جمعہ کو اپنے بیان میں کہا تھا کہ ریاض اور ابوظبی آگاہ رہیں کہ ان کا سامنا ایک باوقار ،بہادر اور شجاع ملت سے ہے، نیز سید حسن نصرالله نےیمنی فورسز کو خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ اے کاش ہم بھی آپ کے ساتھ لڑ پاتے۔

پڑھا گیا 359 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

داعش اینٹی پاکستان، اینٹی وفاق ، اینٹی آرمی،اینٹی شیعہ

داعش اینٹی پاکستان، اینٹی وفاق ، اینٹی آرمی،اینٹی شیعہ

حالیہ انتخابی مہم کے دوران ہونے والے دہشتگردانہ حملوں نے اس بات کو مزید تقویت دی ہے کہ دہشتگردی کا خطرہ ابھی پوری طرح ٹلا نہیں ہے ۔ایک اندازے کے مطابق...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org