تازہ ترین

شام میں امریکی فوجی موجودگی اب بے معنی ہے۔شامی عہدیدار

کیٹیگری مشرق وسطی
Tuesday, 03 July 2018


دمشق (مانیٹرنگ ڈیسک)شام کی قومی اسمبلی کے سیکرٹری ’’خالد الابود‘‘نےکہاہےکہ امریکہ کو شام کی سرزمین سے اپنی فوجیوں کو جلد ازجلد نکال لینا چاہئے کیونکہ اسطرح کی موجودگی اب پوری طرح بے معنی ہے۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ نے شام کو تقسیم کرنے کی غرض سے اس ملک میں اپنی فوجیں تعینات کی تھی ،اب جب کہ امریکہ کا یہ منصوبہ پوری طرح سے ناکام ہوچکا ہے اس لئے امریکہ کو فوری طورپر اپنی فوجیںشام سے نکال لینی چاہئے۔

ٹرمپ اورروسی صدر پوتن کے درمیان 16 جولائی کو فن لینڈ کے دارالحکومت میں ہونے والی ملاقات میں شام سےمتعلق کسی بھی طرح کے معاہدے تک پہنچنے کے امکانات کے بارے میں انہوں نے کہاکہ اس ملاقات میں شام کی صورتحال کاجائزہ لیا جائےگا لیکن حقیقت یہ ہے کہ روسی صدر نے شام میں بڑی کامیابی حاصل کی ہے اوراس کے اتحادی جنگ جیت چکے ہیں لیکن ٹرمپ کے پاس اپنی بات منوانے اورروس پر دباؤڈالنے کا کوئی ذریعہ نہیں ہے۔

واضح رہے کہ شامی صدر بشارالاسد نے اپنے حالیہ بیان میں کہاتھا کہ امریکہ نے شام میں دہشتگردوں کی مدد کیلئے موجود اپنے فوجی دستوں کو جلد واپس نہ بلایا تو شامی سرزمین پر امریکی فوج کےساتھ تصادم کے امکانات بہت بڑھ جائیں گے۔

پڑھا گیا 215 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

پرامن واپسی مارچ پر اسرائیلی حملہ 40 فلسطینی زخمی

پرامن واپسی مارچ پر اسرائیلی حملہ 40 فلسطینی زخمی

فلسطین کی وزارت صحت کے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ جمعے کے روز واپسی مارچ کے دوران صیہونی فوجیوں نے وحشیانہ فائرنگ کرکے40 فلسطینیوں کو زخمی کر دی...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org