فلسطینی نیشنل پریس نے سعودی چینل العربیہ کو اسرائیل کا ترجمان قرار دیدیا

Wednesday, 11 July 2018


شیعیت نیوز: فلسطین کے ابلاغی حلقوں نے سعودی عرب سے نشریات پیش کرنے والے ’العربیہ‘ نیوز چینل کی ’اسرائیل نواز‘ پالیسی کو کڑی تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔

فلسطین نیشنل پریس کلب کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ ’العربیہ‘ چینل مظلوم فلسطینی قوم کے حقوق کی ترجمانی کے بجائے فلسطین میں صہیونی ریاست کے قیام اور غاصبانہ قبضے کے حوالے سے اسرائیل کی ترجمانی کررہا ہے۔

بیان میں ’العربیہ‘ پر نشر ایک دستاویزی فلم کو اسرائیلی موقف کی ترجمانی قرار دیا جس میں فلسطینیوں کے خلاف اسرائیلی ریاست کے جرائم کے دفاع کے ساتھ فلسطینی قوم کی آزادی اور حریت کی نفی کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔

خیبر صہیون تحقیقاتی ویب گاہ کے مطابق، فلسطین پریس کلب کا کہنا ہے کہ ’العربیہ‘ نیوز چینل عرب اور پورے عالم اسلام کے سب سے بڑے حل طلب مسئلے کے حوالے سے اسرائیلی موقف کو آگے بڑھا رہا ہے۔ ہماری سرزمین، مقدسات اور وطن پر قبضے کے حوالے سے جو موقف صہیونی ریاست نے اپنا رکھا ہے۔ العربیہ مسلم امہ کے اجتماعی موقف سے انحراف کرتے ہوئے صہیونی ریاست کے موقف کی حمایت کر رہا ہے۔

خیال رہے کہ ’العربیہ‘ پر نشر کی جانے والی ایک دستاویزی فلم’نکبۃ الیہود‘ پرعرب ممالک بالخصوص فلسطینی حلقوں کی طرف سے سخت تشویش کا اظہار کیا گیا ہے۔ اس دستاویزی فلم میں یہ ثابت کرنے کی کوشش کی گئی ہے کہ یہودیوں کو قتل عام کا سامنا تھا جس کے باعث انہیں فلسطین میں قومی وطن قائم کرنے کا موقف فراہم کیا گیا۔

Read 322 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

مسجد اقصیٰ کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ اسرائیلی فورسز کے اہلکار مسجد کے تمام دروازے بند کرکے نمازیوں پر ٹوٹ پڑے اور ان پر تشدد کیا۔ اس دوران خاتون اور چ...

مقالہ جات

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

تحریر: علی احمدی مغربی ذرائع ابلاغ میں ایسی رپورٹس گردش کر رہی ہیں جن سے ظاہر ہوتا ہے کہ داعش سے وابستہ سینکڑوں تکفیری دہشت گرد عناصر کروڑوں ڈالر کے ہ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org