تازہ ترین

شام میں مغربی ممالک کی ی جانب سے دہشت گردوں کو ہتھیاروں کی ترسیل کا ایک بار پھر انکشاف

کیٹیگری مشرق وسطی
Thursday, 12 July 2018


جنوبی صوبے درعا میں فرانسیسی ساخت کے دو بہت ہی پیشرفتہ اینٹی ٹینک میزائل ضبط کئے گئے جہاں اس وقت دہشت گردوں کے خلاف کاروائی جاری ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ یہ ہتھیار جدل گاؤں میں ضبط ہوئے ہیں۔ آن لائن مجلہ "ڈیفنس بلاگ" کے مطابق یہ 112 ایم ایم کا اے پی آئی ایل اے ایس میزائل ہے۔ مجلہ کے مطابق مقامی میڈیا میں جاری تصاویر میں فرانس کی جی آئی اے ٹی کمپنی کے ساخت دو اینٹی ٹینک اے پی آئی ایل اے ایس میزائل نظر آ رہے ہیں۔ جی آئی اے ٹی کمپنی، فرانس کی ہتھیار بنانے والی سرکاری کمپنی ہے۔

فرانس پر 2011 سے دمشق مخالف باغیوں کی حمایت کا الزام ہے۔ اس مجلے کے مطابق اس سے پہلے بھی 2015 میں فری سیرین آرمی سے متعدد اے پی آئی ایل اے ایس میزائل سسٹم ضبط کئے گئے تھے۔ فری سیرین آرمی کو مغربی ممالک خاص طور پر امریکا کی حمایت حاصل ہے لیکن ابھی حال ہی میں شامی فوج کی جانب سے دہشت گردوں کے خلاف کاروائی شروع کئے جانے سے ٹھیک پہلے واشنگٹن نے فری سیرین آرمی کے دہشت گردوں سے کہا تھا کہ اب وہ جنوبی شام میں ان کا ساتھ نہیں دے پائے گا۔

رپورٹوں میں بتایا گیا ہے کہ اب تک ایک لاکھ 20 ہزار اے پی آئی ایل اے ایس میزائل علاقے میں سعودی عرب اور اردن کے سپرد کئے گئے ہیں۔ درعا کو دہشت گردوں سے پاک کرنے کے بعد شامی فوج ہمسایہ صوبوں قنیطرہ اور سویدا کو دہشت گردوں سے پاک کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔ یہ تینوں صوبے اردن کی سرحد کے نزدیک واقع ہیں۔

 

پڑھا گیا 216 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

ایندھن کی قلت، غزہ کا سب سے بڑا اسپتال بند ہونے کا خدشہ

ایندھن کی قلت، غزہ کا سب سے بڑا اسپتال بند ہونے کا خدشہ

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک)فلسطین کے علاقے غزہ کی پٹی میں ایک بڑے اسپتال ’الشفاء میڈیکل کپملیکس‘ نے ایندھن کی عدم دستیابی اور ادویات کی قلت کے ب...

مقالہ جات

طاغوتی قوتوں کے خلاف جہاد، عاشورا کا سرمدی پیغام

طاغوتی قوتوں کے خلاف جہاد، عاشورا کا سرمدی پیغام

اگرچہ واقعہ عاشورا 61 ہجری میں پیش آیا لیکن چونکہ اس کا مقصد ایسی حکومت کے خلاف جہاد تھا جس کی بنیاد دھوکے، جھوٹ اور لالچ کی سیاست پر استوار تھی اور و...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org