شام کو عرب حکومتوں کے پیٹروڈالرز نے تباہ کیا ہے،مشیر بشارالاسد

Published in مشرق وسطی
Tuesday, 06 November 2018


دمشق (مانیٹرنگ ڈیسک)شامی صدربشارالاسد کی سیاسی و میڈیا مشیر نے شام سے ایران اوردیگر مقاومتی فورسز کو نکالنے کے غاصب صیہونی رژیم کے وزیر اعظم نیتن یاہو کے مطالبے کو مسترد کرتے ہوئے کہاہے کہ اسرائیل کے خلاف لبنان ،شام اورایران کا مقاومتی محور پہلے سے زیادہ مضبوط ہے۔

المیادین نیوز ایجنسی کےساتھ انٹرویومیں ’’بسنیہ شعبان ‘‘شام سے ایران اوردیگر مقاومتی فورسز کو نکالنے کے غاصب صیہونی رژیم کے وزیر اعظم نیتن یاہو کے مطالبے کو مسترد کرتے ہوئے کہاہے کہ اسرائیل کے خلاف لبنان،شام اورایران کا مقاومتی محور پہلے سے زیادہ مضبوط ہے۔

انہوں نے کہاکہ شام اس وقت دشمنان اسلام کے خلاف حالت جنگ میں ہے اورشامی و لبنانی فورسز کا ان دشمنوں کو شکست دینے میں اہم کردار ہے۔انہوں نے کہاکہ شام کو بعض عرب ممالک کے پیٹروڈالرز نے تباہ کیا ہے ۔انہوں نے فلسطینی اورشامی عوام کے درمیان تعلقات کو تاریخی قراردیتے ہوئےکہاکہ صدربشارالاسد فلسطینی مقاومتی گروہوں کی حمایت کو اپنا قومی فریضہ سمجھتے ہیں۔

انہوں نے مزیدکہاکہ 2005ء میں امریکہ کے اس وقت کے وزیر خارجہ کولن پاول نے صدربشارالاسد سے فلسطینی گروہوں کی حمایت ختم کرنے کا مطالبہ کیاتھاتاہم شامی صدر نے اس مطالبے کومسترد کرتے ہوئے ان گروہوں کی بھرپور حمایت کا اعادہ کیاتھا ۔

Read 103 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

گریٹر مڈل ایسٹ کا خواب چکنا چور

گریٹر مڈل ایسٹ کا خواب چکنا چور

شیعیت نیوز: اگر آپ پہلی جنگ عظیم اور دوسری جنگ عظیم کے فاتحین کی مغربی ایشیا میں اپنے تمام تر حواریوں کے ساتھ چڑھائی اور پھر خاص کر سات ٹریلین ڈالر ک...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org