تازہ ترین

نئے پاکستان کی نئی حکومت کانیاءیوٹرن،یمن میں سعودی نوازمسلط شدہ منصورہادی حکومت کی بحالی کا عزم

کیٹیگری پاکستان
Thursday, 08 November 2018


شیعیت نیوز: 6ارب ڈالر کی سعودی امداد کے بدلےنئے پاکستان کی نئی حکومت کانیاءیوٹرن،یمن میں سعودی نوازمسلط شدہ منصورہادی حکومت کی بحالی کا عزم، وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ یمن کے تنازعہ کے حل کے لئے غیر متزلزل مدد فراہم کی جائے گی،یمنی صدر ہادی کی حکومت کی بحالی کے لئے تعاون جاری رکھیں گے،ان خیالات کا اظہاروزیراعظم عمران خان نےیمن کے نئے سفیر محمد مطاہر الشہبی سے ملاقات کے دوران کیا،یمنی سفیر نے نئی حکومت کیلئے یمنی قیادت کا مبارکباد کا پیغام پہنچایا۔ وزیراعظم نے یمن میں جلد از جلد قیام امن کی خواہش کا اظہار کیا۔ یمنی سفیر نے وزیراعظم کو یمن کی تازہ ترین صورتحال سے آگاہ کیا۔ وزیراعظم نے اقوام متحدہ کی قرارداد کے تحت قیام امن کیلئے حمایت کا یقین دلایا۔

 وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان صدر عبدالرب منصور ہادی کی حکومت کی بحالی کی حمایت کرتا رہے گا۔ یمن کی صورتحال علاقائی امن کو متاثر کرتی ہے، مسئلے کا کوئی فوجی حل نہیں۔ مسئلے کے حل کیلئے عالمی سطح پر مزید مربوط کوششوں کی ضرورت ہے۔ یمن میں بدامنی کا خاتمہ خطے اور عالمی امن کے لئے ضروری ہے، عمران خان نے کہا کہ یمن کے تنازعہ کے حل کے لئے غیر متزلزل مدد فراہم کی جائے گی۔ یمنی صدر ہادی کی حکومت کی بحالی کے لئے تعاون جاری رکھیں گے۔

واضح رہے کہ عمران خان صاحب انتخابات سے قبل یمن سعودی تنازعہ میں ثالثی کے کردار کی ادائیگی کے ببانگ دہل اعلانات کرتے ہیں لیکن اب اپنی حکومت کے قیام کے بعد اپنے موقف میں ایک مرتبہ پھر یوم ٹرم لیتے نظر آرہے ہیں،عمران خان کے نذدیک اگر غاصب سعودی نواز منصور عبد الرب ہادی کی ناجائز حکومت کی بحالی ہی یمن تنازعہ میں ثالثی کی کوشش ہے تو یہ موقف اور کوشش تو سابقہ مسلم لیگ ن کی حکومت بھی کرتی رہی ہے ایسے میں پاکستان کے 22کڑوڑ عوام تبدیلی کا نعرہ لگانے والے وزیر اعظم عمران خان سے سوال کرنے میں حق بجانب ہیں کہ کیا ہم نےآپ کو نواز شریف حکومت کی پالیسیوں کے تسلسل کیلئے ووٹ دیا تھا۔

پڑھا گیا 262 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

صیہونی حکومت کی جارحیت کے مقابلے میں تحریک مزاحمت کی کامیابی کا جشن

صیہونی حکومت کی جارحیت کے مقابلے میں تحریک مزاحمت کی کامیابی کا جشن

غاصب صیہونی حکومت اور فلسطین کی مزاحمتی قوتوں کے درمیان فائر بندی کے اعلان اور جھڑپوں کا سلسلہ بند ہو جانے پر غزہ اور غرب اردن میں فلسطینیوں نے تحریک ...

مقالہ جات

سیرت نبی کریم (ص) دنیا و آخرت میں نجات کا وسیلہ ہے

سیرت نبی کریم (ص) دنیا و آخرت میں نجات کا وسیلہ ہے

سورہ توبہ میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی تعریف میں ارشاد ہوتا ہے “لقد جاء کم رسول من انفسکم عزیزعلیہ ماعنتم حریص علیکم بالمومنین رؤف رحیم ف...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org