تازہ ترین

صیہونی حکومت کے ساتھ روابط کی برقراری فلسطینی عوام سے خیانت ہے۔

Saturday, 01 December 2018


عظیم واپسی مارچ آرگنائزنگ بورڈ نے اس بیان میں اس بات پر زور دیا کہ ہم غزہ پٹی میں اپنے مقاصد کو حاصل کرنے تک ناجائز صہیونی ریاست کے خلاف عظیم واپسی مارچ کو جاری رکھیں گے.

آرگنائزنگ بورڈ نے اپنے بیان میں علاقے کے بعض عرب ممالک کی جانب سے اسرائیل کے ساتھ روابط کی برقراری کی کوششوں کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ صیہونی حکومت کے ساتھ روابط کی برقراری فلسطینی عوام سے خیانت ہے۔

واضح رہے کہ کل مسلسل 36 ویں جمعہ کوہزاروں فلسطینیوں نے غزہ میں فلسطینی عوام سے عالمی یکجہتی کے عنوان کے تحت واپسی مارچ کیا اس دوران صیہونی جارحیت سے متعدد فلسطینی زخمی ہوئے۔

یاد رہے کہ فلسطینی عوام مارچ کے آخری ہفتے بالخصوص 30 مارچ کو قومی یوم الارض مناتے ہیں. فلسطینی قوم نے اس دن کے منانے کا سلسلہ 42 سال پہلے 1976ء میں شروع کیا.اس دن کو منانے کا مقصد فلسطینی قوم کے بنیادی حقوق کے دفاع اورارض وطن کے ساتھ اپنی وابستگی کے عزم کا اعادہ کرنا ہے جس پر فلسطینی قوم جدی پشتی چلی آ رہی ہے. اس روز فلسطینی قوم اپنے حق خود ارادیت کے حصول اور حق واپسی کے عزم کا اعادہ کرتے ہیں ۔

Read 60 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

ایران کیخلاف ستر70 ملکی کانفرنس ۔۔؟

ایران کیخلاف ستر70 ملکی کانفرنس ۔۔؟

شیعیت نیوز: وال اسٹریٹ جرنل کے مطابق مشرقی یورپ کے ملک پولینڈ کے دارالحکومت وارسوا میں ہونے والی امریکی ،عربی،اسرائیلی کانفرنس میں یورپ کی شرکت کے بار...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org