سال 2018ء سعودیوں کی شکست جبکہ ایران کی فتوحات کا سال ثابت ہوا ہے:روزنامہ دی گارڈین

Published in مقالہ جات
Saturday, 29 December 2018


برطانیہ سے شائع ہونے والے ایک مشہور روزنامہ نے کہا ہے کہ سال 2018ء سعودی عرب کیلئےمختلف میدانوں میں شکست کا سال ثابت ہوا ہےجبکہ اسلامی جمہوریہ ایران نے عالمی طاقتوں کے خلاف اسی سال میں نمایاں فتوحات حاصل کی ہیں۔

روزنامہ دی گارڈین نے اپنے ادارے میں لکھا کہ سال 2018ء سعودی عرب کیلئےمختلف میدانوں میں شکست کا سال ثابت ہوا ہےجبکہ اسلامی جمہوریہ ایران نے عالمی طاقتوں کے خلاف اسی سال میں نمایاں فتوحات حاصل کی ہیں۔

روز نامہ نے لکھا کہ سال 2018ء میں ٹرمپ کی حمایت سے سعودی عرب کے ناپختہ اورناتجربہ کار ولی عہد محمد بن سلمان نے بعض ایسے جارحانہ اقدامات کئے جو مشرق وسطیٰ علاقے میں خونریزی اور تشدد کا باعث بنے۔روزنامہ نے لکھا کہ محمد بن سلمان نے یہ ثابت کردیا کہ اُن میں علاقائی ممالک کو متحد کرنے میں تجربہ موجود نہیں ہے ۔

روزنامہ نے لکھا کہ ترکی کے استنبول شہر میں سعودی سفارتخانے میں بن سلمان کے حکم سے جمال خاشقچی کےبہیمانہ قتل سے عالمی وعلاقائی سطح پر سعودی شاہی خاندان کی تصویر مزید داغدار ہوئی ہے۔روزنامہ نے لکھا کہ بن سلمان کو حتیٰ یمن جیسے غریب ملک میں شرمناک شکست ہوئی قطر کے ساتھ محاذ آرائی میں شکست بن سلمان کا ایک اورناکام پروجیکٹ ثابت ہوا ۔

روزنامہ نے لکھا کہ تمام بین الاقوامی تنظیموں کے رپورٹوں سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ سعودی محاصرے کے نتیجے میں نہ صرف اس ملک کو کوئی اقتصادی اور مالی مسائل پیدا نہیں ہوئے بلکہ اس کی جیو پولٹیکل پوزیشن بھی مستحکم ہوئی۔

روزنامہ نے لکھا کہ سعودیوں کو نہ صرف یمن جنگ میں شکست ہوئی ہے بلکہ اسٹریٹجک ساحلی شہر حدیدہ پر قبضہ کرنے کی سعودیہ اوراس کے اتحادیوں کی کوششیں بھی بے کارثابت ہوئی ہیں ۔روزنامہ نے لکھا کہ تحریک انصاراللہ کےساتھ اسٹاک ہوم میں مذاکرات مقاومتی فورسز کی اہم فتح جبکہ سعودیوں کیلئے ایک اورشکست ثابت ہوئی ہے۔

واضح رہے کہ پچّیس مارچ دو ہزار پندرہ کو امریکہ کی حمایت اور سعودی عرب کی سرکردگی میں علاقے کے ملکوں کے اتحاد کے حملوں سے یمن میں فوجی مداخلت شروع ہوئی ہے جو بدستور جاری ہے یمن پر حملوں کے نتیجے میں اب تک دسیوں ہزار یمنی شہری منجملہ عورتیں اور بچے خاک و خون میں غلطاں ہو چکے ہیں۔

یہ ایسی حالت میں ہے کہ وہ ممالک، جو انسانی حقوق کا دم بھرتے ہیں، یمن میں غیر انسانی جرائم کے بارے میں انھوں نے مکمل خاموشی اختیار کر رکھی ہے اور ان ممالک کی جانب سے وحشیانہ جرائم پر کسی بھی قسم کے ردعمل کا اظہار نہیں کیا جا رہا ہے۔

Read 322 times Last modified on Monday, 31 December 2018

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

مسجد اقصیٰ کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ اسرائیلی فورسز کے اہلکار مسجد کے تمام دروازے بند کرکے نمازیوں پر ٹوٹ پڑے اور ان پر تشدد کیا۔ اس دوران خاتون اور چ...

مقالہ جات

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

تحریر: علی احمدی مغربی ذرائع ابلاغ میں ایسی رپورٹس گردش کر رہی ہیں جن سے ظاہر ہوتا ہے کہ داعش سے وابستہ سینکڑوں تکفیری دہشت گرد عناصر کروڑوں ڈالر کے ہ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org