ایران پر جنگ مسلط کی گئی تو ایران اس جنگ میں اکیلا نہیں ہوگا سید حسن نصراللہ

Published in لبنان
Friday, 08 February 2019


بیروت میں ایران کے اسلامی انقلاب کی چالیسویں سالگرہ کے موقع پر ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے حزب اللہ کے سربراہ سید حسن نصراللہ کا کہنا تھا کہ بہت سے عالمی اداروں نے حالیہ برسوں کے دوران ایران کو دنیا کا تیرھواں اور بعض نے نواں بااثر ملک قرار دیا ہے۔

سید حسن نصراللہ نے انقلاب ایران کو اسلامی، عوامی اور نظریاتی انقلاب قرار دیتے ہوئے کہا کہ ایران کے اسلامی انقلاب کی اہم خصوصیت یہ ہے کہ ایران کے عوام آج تک ثابت قدم ہیں۔حزب اللہ لبنان کے سربراہ نے ایران کے خلاف امریکہ اور اس کے اتحادیوں کی دشمنی کی جانب اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ ایران کو اپنی خود مختاری نیز دنیا بھر کے مظلوموں اور خاص طور سے فلسطینی کاز کی حمایت کی وجہ سے امریکی مخاصمت اور پابندیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

سید حسن نصراللہ نے مزاحمتی محاذ کو خطے کا طاقتور اتحاد قرار دیتے ہوئے کہا کہ اگر ایران پر جنگ مسلط کی گئی تو ایران اس جنگ میں اکیلا نہیں ہوگا۔انہوں نے خطے کی رجعت پسند عرب حکومتوں سے کہا کہ وہ ایران دشمنی ترک کردیں کیونکہ ایران، عرب اور اسلامی حکومتوں اور اقوام سے اتحاد کے سوا کچھ نہیں چاہتا۔

حزب اللہ کے سربراہ نے ایران کو خطے کا طاقتور ترین اور اپنے پڑوسیوں کا ہمدرد ملک قرار دیتے ہوئے عرب ملکوں کو مشورہ دیا کہ وہ ایران سے دوستی کریں کیونکہ ایران نے ہمیشہ سے ان کی جانب دوستی کی ہاتھ بڑھا رکھا ہے۔

جہاد اسلامی فلسطین کے سربراہ زیاد النخالہ نے بھی اس تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اسلامی جمہوریہ ایران چالیس برس سے اسلام دشمن قوتوں کے مد مقابل ڈٹا ہوا ہے۔انہوں نے کہا کہ ایران کی مدد اور حمایت کی بدولت آج فلسطین کی مزاحمتی قوتیں ہر دور سے زیادہ اسرائیل کو جواب دینے کی پوزیشن میں آگئی ہیں۔جہاد اسلامی فلسطین کے سربراہ نے کہا کہ ایران نے فلسطینی عوام اور ان کی تحریک مزاحمت کی حمایت میں کوئی کسر باقی نہیں چھوڑی اور ہر ممکن طریقے سے ان کا ساتھ دے رہا ہے۔

Read 86 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

مسجد اقصیٰ کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ اسرائیلی فورسز کے اہلکار مسجد کے تمام دروازے بند کرکے نمازیوں پر ٹوٹ پڑے اور ان پر تشدد کیا۔ اس دوران خاتون اور چ...

مقالہ جات

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

تحریر: علی احمدی مغربی ذرائع ابلاغ میں ایسی رپورٹس گردش کر رہی ہیں جن سے ظاہر ہوتا ہے کہ داعش سے وابستہ سینکڑوں تکفیری دہشت گرد عناصر کروڑوں ڈالر کے ہ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org