امریکا کے بعد افغانستان میں بھارتی سرمایہ کاری کو سعودی عرب تحفظ دیگا، ترک اخبار

Published in دنیا
Friday, 08 February 2019


شیعیت نیوز: ترک اخبار نے دعویٰ کیا ہے کہ محمد بن سلمان بہت جلد بھارت کا دورہ کریں گے،جہاں افغانستان کے معاملات زیر غور رہیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ترک اخبار نے سرخی لگائی کے بہت جلد بن سلمان دہلی کا دورہ کریں گے جہاں انکی ملاقات بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی سے ہوگی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ مودی محمد بن سلمان سے افغانستان میں بھارتی سرمایہ کاری کے تحفظ کو یقینی بنانے کےلئے بات چیت کریں گے۔

دھیاں رہے کہ امریکا افغانستان کو بہت جلد چھوڑنے جارہا ہے اور پیچھے داعش جیسی تنظیم مضبوط بھی کررہا ہے، جس پر بھارت کو پریشانی لاحق ہوگئی ہے کیونکہ بھارت کی بڑی سرمایہ کاری افغانستان میں موجود ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے نریندر موودی محمد بن سلمان کے ذریعہ داعش اور دیگر قوتوںسے تعلقات استوار کرنے کے لئے زور ڈال رہا ہے۔

واضح رہے کہ افغانستان میں داعش کی لانچنگ کے حوالے سے سعودی عرب امریکا و اسرائیل کی ایماء پر راہ ہموار کرنے میں ملوث ہے، اسی لئے بھارت نے اب سعودی عرب سے درخواست کی ہے انکی افغانستان میں سرمایہ کاری کو تحفظ فراہم کیا جائے۔

لہذاپاکستان کے پڑوس افغانستان میں بھارت اور داعش جیسی پاکستان دشمن قوتوں کی موجود گی انتہائی خطرنا ک ہے جبکہ اس سے بھی زیادہ خطرنا ک بات یہ ہے کہ انکی سرپرستی سعودی عرب کی جانب سے کی جارہی ہے جو پاکستان کے اندر شدت پسند مدارس اور اپنے سرمائے کی وجہ سے کافی اثر رسوخ رکھتا ہے۔

 

Read 92 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

مسجد اقصیٰ کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ اسرائیلی فورسز کے اہلکار مسجد کے تمام دروازے بند کرکے نمازیوں پر ٹوٹ پڑے اور ان پر تشدد کیا۔ اس دوران خاتون اور چ...

مقالہ جات

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

تحریر: علی احمدی مغربی ذرائع ابلاغ میں ایسی رپورٹس گردش کر رہی ہیں جن سے ظاہر ہوتا ہے کہ داعش سے وابستہ سینکڑوں تکفیری دہشت گرد عناصر کروڑوں ڈالر کے ہ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org