دفاعی پالیسی پر کوئی بات نہیں ہوسکتی

Published in ایران
Saturday, 09 February 2019


تہران کے خطیب جمعہ آیت اللہ سید احمد خاتمی نے اس ہفتے نماز جمعہ کے خطبوں میں ایران کے دزفول نامی بیلسٹک میزائل کی رونمائی کا ذکرکرتے ہوئے کہا کہ یہ میزائل اسلامی جمہوری نظام کی دفاعی پالیسی کے تحت بنایا گیا ہے اور ایران اپنی دفاعی پالیسی کے بارے میں کسی سے کوئی بات نہیں کرے گا۔ان کا کہنا تھاکہ سامراجی ممالک ایرانی عوام کے خیرخواہ نہیں ہیں اور ایرانی حکام کو ان سے کوئی توقع نہیں رکھنی چاہئے ۔
تہران کے خطیب جمعہ نے ایران کے ساتھ یورپ کے مالیاتی سسٹم کے آپریشنل ہونے میں تاخیر اور یورپ کی جانب سے ایٹمی معاہدے کو باقی رکھنے کے لئے ایف اے ٹی ایف میں ایران کی شمولیت کی شرط عائد کئے جانے اور ساتھ ہی ایران کے میزائلی پروگرام پر بات کرنے کے ان کے مطالبے کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ ایف اے ٹی ایف میں شامل ہونا یا نہ ہونا ایران کے اسلامی نظام کا داخلی فیصلہ ہوگا اور ایران فیصلہ کرے گا کہ اسے کیا کرنا ہے - انہوں نے کہا کہ ایران کے عوام اپنی استقامت و پامردی سے امریکا کی ظالمانہ پابندیوں کے اس دور کو بھی عبور کرلیں گے۔
تہران کے خطیب جمعہ آیت اللہ سید احمد خاتمی نے ایران کے بابصیرت عوام کی قدر دانی کرتے ہوئے کہا کہ جہاں بھی انقلاب کو عوام کی موجودگی کی ضرورت ہوئی وہاں انہوں نے بھرپور موجودگی کی ثبوت دیا اور اس سال بھی دشمنوں کی خواہشوں کے برخلاف ایرانی عوام اسلامی انقلاب کی کامیابی کی چالیسویں سالگرہ کے جشن اور ریلیوں میں ہر سال سے زیادہ پرجوش اور پرشکوہ انداز میں شرکت کریں گے۔

Read 78 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

مسجد اقصیٰ کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ اسرائیلی فورسز کے اہلکار مسجد کے تمام دروازے بند کرکے نمازیوں پر ٹوٹ پڑے اور ان پر تشدد کیا۔ اس دوران خاتون اور چ...

مقالہ جات

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

تحریر: علی احمدی مغربی ذرائع ابلاغ میں ایسی رپورٹس گردش کر رہی ہیں جن سے ظاہر ہوتا ہے کہ داعش سے وابستہ سینکڑوں تکفیری دہشت گرد عناصر کروڑوں ڈالر کے ہ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org