سعودی چینل وصال پر پیمرا کی پابندی، دشمن عناصر نے 24 اردو کے نام سے نئی فرقہ وارانہ نشریات کا آغاز کردیا

Published in پاکستان
Tuesday, 12 February 2019


شیعیت نیوز: حکومت پاکستان کی جانب سے غیرقانونی طور پر چلائے جانے والی نشریات پر پابندی عائد کردی گئی تھی جس میں وصال اردو جو سعودی عرب کے شہر جدہ سے آن ائیر کیا جاتا ہے کی نشریات پر بھی پابندی عائد کردی گئی تھی لیکن اسی چینل کو دوسرے نام سے آن ایئر کیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وصال اردو نامی چینل سعودی عرب کے شہر جدہ سے آن ائیر ہوتا ہے جسکا واحد مقصد پاکستان میں موجود شیعہ مسلمانوں کے خلاف پروپگنڈا کرنا اور پاکستان کے پڑوسی ملک ایران پر بے جا تنقید کرتے رہنا ہے، جس پر ملت جعفریہ نے کئی بار پیمرا کو درخواست جمع کروائی جبکہ شیعیت نیوز نے بھی وصال اردو کی جانب سے پھیلائی جانے والی فرقہ واریت کو آشکار کیا لیکن اس چینل پر پابندی نواز حکومت کی جانب سے پابندی عائد نہیں کی گئی، تاہم تحریک انصاف کی حکومت نے دیگر چینلز کے ہمراہ وصال اردو پر بھی پابندی عائد کردی تھی لیکن ایک بار پھر اُسی روش کے تحت 24 اردو کے نام سے نئی نشریات کا آغاز کردیا گیا ہے ،جہاں سے ایک بار پھر فرقہ وارانہ مواد کو نشر کیا جارہا ہے۔

لہذا پیمرا اور حکومت پاکستان سے گذارش ہے کہ وہ اس جانب متوجہ ہوں اور پاکستان میں فرقہ وارانہ مسائل کو ہوا دینے والے سعودی فنڈڈ چینل اور اسکے پیچھے کام کرنے والے پاکستان دشمن عناصر کے خلاف فوری کاروائی کریں۔

Read 300 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

مسجد اقصیٰ کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ اسرائیلی فورسز کے اہلکار مسجد کے تمام دروازے بند کرکے نمازیوں پر ٹوٹ پڑے اور ان پر تشدد کیا۔ اس دوران خاتون اور چ...

مقالہ جات

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

امریکا عراق میں ایک اور دہشتگرد گروپ کو تیار کرنے میں مصروف، اہم انکشاف

تحریر: علی احمدی مغربی ذرائع ابلاغ میں ایسی رپورٹس گردش کر رہی ہیں جن سے ظاہر ہوتا ہے کہ داعش سے وابستہ سینکڑوں تکفیری دہشت گرد عناصر کروڑوں ڈالر کے ہ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org