ایران

آیت اللہ ناصر مکارم شیرازی نے آزربائجان کی حکومت کو خبردار کیا ہے کہ وہ فوری طور پر آزر بائجان میں مساجد کو منہدم کرنے کا سلسلہ روک دے۔

shiite_aytullah_makarem_sherazi-205x300قم میں ایک اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ آزربائجان میں اگر شیعہ مساجد کو منہدم کرنے کا سلسلہ جاری رہا تو ہم اسکے خلاف مزاحمت کا فتویٰ جاری کر دینگے اور جو مساجد کے دفاع کی راہ میں مارا جائے گا اسکا شمار شہدا میں ہو گا۔ ہم باضابطہ طور پر آزربائجان کی حکومت کو اپنا پیغام دیتے ہیں کہ وہ مساجد کو منہدم کرنے سے باز آجائیں اور امید کرتے ہیں کہ اب وہ اس طرح کے غیر اسلامی اقدامات نہیں کرینگے۔
آزربائجان کی حکومت کو یہ جان لینا چاہیے کہ ملت تشیع اپنے مراجع پر تقلید کرتی ہے اور انکے ہر فیصلے اور حکم پر عملدرآمد کرتی ہے۔ آیت اللہ مکارم شیرازی کا کہنا تھا کہ آزربائجان کی حکمت یہودیوں اور وہابیوں کے ہاتھوں استعمال نہ ہو اور اپنے ملک کی سکیورٹی کو خطرے میں نہ ڈالے ۔
واضح اہے کہ آزربائجانکی حکومت نے چند دنوں قبل باکوکی عدالت کے فیصلے پر شیعہ مسجد حضرت فاطمۃ الزہرا سلام اللہ علیہا کو منہدم کر دیا تھا جس پر شدید رد عمل سامنے آیا اور شیعہ مراجعین نے اس پر اپنے شدید اور سخت رد عمل کا اظہار کیا

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close