پاکستان

ایم ڈبلیو ایم ملت تشیع پاکستان کیلئے امید کی ایک نئی کرن ہے، علامہ عابد حسینی

abidمجلس وحدت مسلمین پاکستان کے مرکزی سیکرٹری جنرل علامہ ناصر عباس جعفری نے اپنے دورہ پاراچنار کے دوران سابق سینیٹر اور تحریک حسینی کے سپریم لیڈر علامہ سید عابد حسین الحسینی سے ملاقات کی۔ اس ملاقات کے موقع پر تحریک حسینی کے سپریم لیڈر نے پاکستان میں ملت تشیع کے لئے ایم ڈبلیو ایم کے مرکزی سیکرٹری جنرل علامہ ناصر عباس جعفری کی کاوشوں کو سراہا۔ انہوں نے علامہ ناصر عباس جعفری کو انکی خدمات خصوصاً سانحہ کوئٹہ کے خلاف ایم ڈبلیو ایم کی جانب سے کامیاب ملک گیر دھرنے پر زبردست خراج تحسین پیش کیا۔

علامہ عابد حسینی نے ایم ڈبلیو ایم کے پلیٹ فارم سے کی جانے والی اب تک خدمات کو ملت تشیع کے لئے امید کی ایک نئی کرن قرار دیا۔ انہوں نے کہا کہ قوم کی کشتی ایک عرصہ تک تزلزل میں رہنے کے بعد اب ساحل سے ہمکنار ہوگئی ہے۔ انشاءاللہ قوم کو گذشتہ کئی سالوں میں جو صدمے پہنچے ہیں، ایم ڈبلیو ایم خصوصاً راجہ صاحب آئندہ ایسے چیلنجوں کا جراتمندی سے مقابلہ کریں گے اور قوم کی متزلزل کشتی کو ساحل سے لگائیں گے۔

واضح رہے کہ پاراچنار دورے کے دوران علامہ ناصر عباس جعفری نے تحریک حسینی کے صدر مولانا منیر حسین جعفری، انکی پوری ٹیم، مجلس علمائے اہلبیت کے سینئر رہنماوں، انجمن حسینیہ کے اراکین اور مرکزی جامع مسجد کے پیش امام علامہ شیخ نواز عرفانی، نئی مرکزی قومی انجمن کے سیکریٹری جنرل کیپٹن علی اکبر اور دیگر رہنماؤں ریٹائرڈ ایئر مارشل سید قیصر حسین اور سید اقبال میاں، شہید قائد کے فرزند علامہ سید علی الحسینی، آئی ایس او اور آئی او کے اراکین سمیت اہم سیاسی اور مذھبی شخصیات کے علاوہ حالیہ دہرے بم دھماکوں میں جاں بحق ہونے والوں کے لواحقین سے علیحدہ علیحدہ ملاقاتیں کیں۔ اس موقع پر انہوں نے شہداء کے خانوادوں سے اپنی دلی ہمدردی کا اظہار کیا۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close