پاکستان کی اہم خبریں

امریکی سفارت خانہ پاکستان کیخلاف سرگرم، کوئٹہ میں امریکی حمایت یافتہ دہشتگرد کا حملہ

امریکی حمایت یافتہ خودکش حملہ آور کا میکانگی روڈ پر فورسز کی گاڑی پر خودکش حملہ

شیعت نیوز :امریکی سفارت خانہ پاکستان میں شہید سردار قاسم سلیمانی کی مظلومانہ شہادت پر اٹھنے والی تحریکیوں سے خوفزدہ۔کوئٹہ میں امریکی حمایت یافتہ تکفیری دہشتگردوں کا فورسز پر خودکش حملہ۔

یہ بھی پڑھیں :ایران کی جانب سے امریکی صدر کےسرکی قیمت کا اعلان کردیا گیا 

اطلاعات کے مطابق سپاہ قدس کے کمانڈر سردار قاسم سلیمانی اور حشد شعبی کے نائب کمانڈر ابو مہدی المہندس کی دیگر ساتھیوں کے ہمراہ شجاعانہ شہادت کے بعد امریکی سفارت خانہ پاکستان میں شروع ہونے والی تحریکوں سے خوفزدہ ہو کر دہشتگردی پر اتر آیا۔

یہ بھی پڑھیں :امریکا سے شہداء کے خون کا انتقام ، عراق کا پہلا بڑا قدم سامنے آگیا

کوئٹہ میں امریکی سفارت خانے کی ایماء پر کالعدم سپاہ صحابہ امعروف اہلسنت و الجماعت کے دہشتگرد کا فورسز پر خودکش حملہ۔زرائع کے مطابق امریکی حمایت خودکش حملہ آور نے کوئٹہ کے علاقے میکانگی روڈ پر فورسز کی گاڑی پر خودکش حملہ کیا، جس سے دو افراد موقع پر ہی شہید جبکہ متعدد افراد زخمی ہوگئے۔

یہ بھی پڑھیں :کراچی کی فضاءاللہ اللہ اکبر ۔۔۔۔۔امریکا شیطان الاکبر کےنعروں سے گونج اٹھی

یاد رہے کہ گزشتہ جمعہ کو بغداد میں امریکی میزائل حملے میں سپاہ قدس کے کمانڈر سردار قاسم سلیمانی،حشد شعبی عراق کے نائب کمانڈر ابو مہدی المہندس کی دیگر ساتھیوں کے ہمراہ شہادت کے بعد ایران اور عراق کے بعد پاکستان بھر میں شیطان بزرگ امریکہ کے خلاف شدید احتجاجی مظاہروں کا سلسلہ شروع ہوا تھا ۔

یہ بھی پڑھیں :اسلام آباد میں ہزاروں افراد کا سردار قاسم سلیمانی کی حمایت اور امریکاکے خلاف مارچ

گزشتہ اتوار کو کراچی میں ملت جعفریہ کی نمائندہ جماعتوں اور لاکھوں افراد پر مشتمل مظاہرین کی جانب سے کراچی کے امریکی قونصلیٹ پر عظیم الشان احتجاجی مظاہرے کے بعد اسلام آباد اور کراچی میں موجود امریکی سفارت خانے پاکستان کے خلاف متحرک ہوگئے ہیں۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close