مشرق وسطی

بحرین: شیخ عیسیٰ قاسم کا سیاسی قیدیوں کی رہائی پر زور

شیعت نیوز:بحرین کے اعلیٰ شیعہ عالم شیخ عیسیٰ قاسم نے بحرین میں کورونا وائرس کے پھیلاؤ کے تناظر میں سیاسی قیدیوں کی رہائی پر زور دیا۔

سینئر عالم دین نے بحرین میں سیاسی قیدیوں کی رہائی کا مطالبہ کرتے ہوئے جیلوں میں کورونا وائرس پھیلنے کے تباہ کن نتائج سے خبردار کیا۔

بحرین کے اعلیٰ شیعہ عالم نے دنیا میں کورونا وائرس سے متاثرہ لوگوں کی ایک بڑی تعداد کا ذکر کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا کہ ہزاروں قیدیوں کی رہائی ضروری ہے اور یہ ایک انسانی ، جذباتی اور اخلاقی اقدام ہے۔

یہ بھی پڑھیں : اسرائیل کے وزیر صحت اور موساد کے چیف بھی کورونا وائرس کا شکار

شیخ عیسیٰ قاسم نے بحرینی حکومت کو بھی متنبہ کیا کہ کورونا وائرس کو جیلوں میں داخل ہونے کا مطلب یہ ہے کہ ملک کو آگ لگا دی جائے ، جس سے سیکیورٹی انتشار کا باعث بنے ، اس صورت میں یہ ملک اب اس پر قابو نہیں پا سکے گا۔

انہوں نے اس بات کا اعادہ کیا کہ ان کی تنبیہات ملک میں لوگوں کی صحت کے تحفظ کے لئے صرف مخلصانہ مشورے ہیں۔

بحرین میں انسانی حقوق کے کارکنوں کا کہنا ہے کہ جیل حکام کے پاس COVID-19 انفیکشن کے خطرے کو کم کرنے یا اس بات کو یقینی بنانا نہیں ہے کہ قیدیوں کو وائرس سے متعلق اہم معلومات تک رسائی حاصل ہو ، بشمول انفکشن سے خود کو کیسے بچایا جائے۔

ان کا کہنا ہے کہ جیل حکام نے وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے کوئی اضافی احتیاطی تدابیر اختیار نہیں کیں جن میں جیل کو سینیٹائز کرنا یا نظربند افراد کو صفائی کا سامان اور حفاظتی پوشاک فراہم کرنا شامل ہے۔

جیل حکام نے 25 فروری کو تمام دورے معطل کردیئے تھے ، جو قیدیوں کے کنبوں کو اپنے پیاروں کی مدد کرنے سے روکتا ہے۔

بحرین کی جیلیں حفظان صحت کے مسائل سے دوچار ہیں۔ جنوری 2020 میں ڈرائی ڈاک حراستی مرکز میں خارش کی وبا پھیل گئی تھی ، جس نے جیل کی نصف سے زیادہ آبادی کو متاثر کیا تھا۔

گذشتہ ماہ ، یورپی پارلیمنٹ کے اڑتالیس ممبران نے بحرین کے بادشاہ حماد بن عیسیٰ آل خلیفہ سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ اس وقت منامہ حکومت کی جیلوں میں بند سیاسی ناہمواریوں کی رہائی کا حکم دیں ، اور اس کے ساتھ ایک دیانتدار اور جامع بات چیت کا آغاز کریں۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close