تازہ ترین

اسرائیلی وزیر کی حماس رہنما کو قتل کرنے کی دھمکی

Friday, 23 November 2018


یروشلم (مانیٹرنگ ڈیسک)اسرائیل کے وزیر تعمیرات و ہائوسنگ ہائوو گالانت نے حماس کے غزہ میں سربراہ یحییٰ السنوار کو قتل کرنے کی دھمکی دی ہے۔اس موقع پر بیت المقدس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے اسرائیلی وزیر پبلک سیکیورٹی گیلاد اردان نے کہا کہ اسرائیل غزہ کو دوبارہ قبضے میں لینے کے قریب ہے۔اردان نے بتایا کہ اسرائیل غزہ کی پٹی پر قبضہ کرنے کے قریب تر ہے اور اس کو اب "دفاع سے پینترا بدل کر حملہ کرنے میں پہل کرنا ہوگی۔”

اسرائیل نے پچھلے دس سال کے دوران غزہ پر تین بار جارحیت کا محاذ کھولا ہے۔ سب سے 27 دسمبر 2008ء میں 21 دن کے لئے جارحیت کو جاری رکھا گیا جس میں 1436 فلسطینی باشندے اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھے۔ اس کے علاوہ 5400 فلسطینی زخمی ہوگئے۔

دوسری جارحیت 14 نومبر 2012 سے شروع ہوئی جو کہ آٹھ دن تک جاری رہی۔ اسرائیل کی فوج نے 162 فلسطینیوں کی جان لے لی جبکہ 1300 زخمی ہوگئے تھے۔

اس کے علاوہ تیسری جارحیت سب سے لوگ تھی جو کہ 51 دنوں تک جاری رہی اور اس میں 2322 فلسطینی شہید ہوئے جبکہ 11 ہزار کے قریب فلسطینی زخمی ہوئے۔پچھلے ہفتے کے دوران اسرائیلی فوج نے غزہ پر دو دن کی جارحیت شروع کی تھی جس کے دوران 14 فلسطینی زخمی ہوگئے تھے۔

Read 127 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینیوں کے خوف سے اسرائیلی فوجی مغربی پٹی سے بھاگ گئے

فلسطینیوں کے خوف سے اسرائیلی فوجی مغربی پٹی سے بھاگ گئے

مقبوضہ فلسطین میں ایک فلسطینی کی تازہ کارروائی کے بعد اسرائیلی فوجی مغربی پٹی سے بھاگ گئے۔ اسرائیلی ذرائع نے اعتراف کیا ہے کہ ارائیل علاقہ میں ہونے وا...

مقالہ جات

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org