تازہ ترین

فلسطینیوں کا حق واپسی مارچ جاری رہے گا، حماس

Wednesday, 09 January 2019


فلسطینیں کا پرامن حق واپسی مارچ تیس مارچ یوم الارض کے موقع پر شروع ہوا جو بدستور جاری ہے اور اس پرامن مارچ کو غاصب صیہونی حکومت کی جانب سے جارحیت کا نشانہ بنائے جانے کے نتیجے میں اب تک ڈھائی سو فلسطینی شہید اور چھبّیس ہزار سے زائد دیگر زخمی ہو چکے ہیں۔
حماس کے ترجمان عبدالطیف القانوع نے پیر کی رات ایک بیان میں غاصب صیہونی حکومت کی جانب سے فلسطینیوں کے حقوق کی جاری خلاف ورزی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ ثالثی کا کردار ادا کرنے والوں کو چاہئے کہ غاصب صیہونی حکومت کو غزہ میں فائربندی کا پابند بنائیں اور اسے فائر بندی پر عمل کرنے پر مجبور کریں۔
ایک مصری وفد کی ثالثی کے بعد صیہونی حکومت، گذشتہ سال نومبر میں تحریک مزاحمت کے میزائل حملوں کے بعد فائربندی قبول کرنے پر مجبور ہو گئی تھی تاہم اس کے باوجود وہ غزہ کے عام شہریوں کے خلاف جارحیت کا سلسلہ جاری رکھے ہوئے ہے۔

 

Read 134 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیل نے حماس کے سامنے گھٹنے ٹیک دیئے

اسرائیل نے حماس کے سامنے گھٹنے ٹیک دیئے

غزہ پر اسرائیل کے حملوں اور اسلامی مقاومت کی جانب سے تل ابیب پر میزائلی حملوں کے بعد اسرائیل نے حماس کے سامنے گھٹنے ٹیک دیئے۔ اس سے پہلے اسرائیلی فوج...

مقالہ جات

گولان کی پہاڑیاں اور امریکہ و اسرائیل کی پریشانی

گولان کی پہاڑیاں اور امریکہ و اسرائیل کی پریشانی

امریکی صدر اور امریکہ کی تاریخ کے نمبر ایک احمق ڈونالڈ ٹرمپ نے اپنے ایک ٹوئٹ میں لکھا ہے کہ گولان کی پہاڑیوں کے معاملے پر اسرائیل کی خود مختاری ہے۔یعن...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org