تازہ ترین

اسرائیل سے دوستانہ مراسم مسلم امہ کی سلامتی کے لیے خطرہ ہیں:فلسطینی علماء

Thursday, 07 March 2019


مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک) فلسطینی علماء کونسل نے اسرائیل کےساتھ دوستانہ تعلقا ت کے قیام کو پوری مسلم امہ کی سلامتی اوراس کے عقیدے کےلیے خطرہ قرار دیا ہے۔ فلسطینی علماء کونسل نے اسرائیل کےساتھ مسلمان ممالک کے تعلقات کے قیام کی ممانعت پر مبنی ایک سابقہ فتوے کا اعادہ کیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ اسرائیل کے ساتھ دوستی قائم کرنے والے پوری مسلم امہ کے خائن ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اسرائیل کے ساتھ دوستی کرنے والے ممالک کے پاس کوئی جواز نہیں۔ جو ممالک ایسا کررہے ہیں وہ اپنے تاج وتخت اور اقتدار بچانےکے لیے سہارے تلاش کرتے ہیں۔ اسرائیل کے ساتھ دوستانہ مراسم کا قیام نہ صرف مسلم امہ کی سلامتی کے لیے خطرہ ہے بلکہ یہ عالم اسلام عقیدے کے بھی خلاف ہے۔

فلسطینی علماء کا مزید کہنا ہےکہ اسرائیل کے ساتھ تعلقات اوردوستی قائم کرنے والے تاریخی سرزمین فلسطین میں ایک غیر قوم یہودیوں کو بسانے میں مدد کے مترادف ہے۔ اس کےساتھ ساتھ القدس مسجد اقصیٰ جو ہمارےدین، قرآن وسنت اور عقیدے کا حصہ ہے کو اسرائیل کے حوالے کرنے کے مترادف ہے۔فلسطینی علماء‌نے عرب ممالک اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ اسرائیل کے ساتھ دوستانہ مراسم کےقیام کے بجائے فلسطینیوں کے حقوق کے دفاع کی کوششیں کریں۔

Read 69 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

شیعیت نیوز: ڈیرہ اسماعیل خان میں جاری ٹارگٹ کلنگ کے معاملے پہ غور کرتے ہوئے سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے داخلہ نے فیصلہ کیا ہے کہ آئندہ اجلاس میں تمام...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org