تازہ ترین

وزیر اعلیٰ گلگت بلتستان کی کرپشن ثابت ناکرسکاتو استعفیٰ دے دوں گا، اپوزیشن لیڈر کیپٹن(ر) شفیع کا کھلا چیلنج

Published in پاکستان
Thursday, 14 March 2019


شیعیت نیوز: اپوزیشن لیڈرگلگت بلتستان قانون سازاسمبلی ا و رہنماء اسلامی تحریک پاکستان کیپٹن (ر) محمد شفیع خان نے وزیراعلیٰ جی بی حفیظ الرحمٰن کے چیلنج کو قبول کرتے ہوئے کہا ہے کہ آزاد جوڈیشل کمیشن بنایا جائے، اگر وزیراعلٰی کی کرپشن ثابت نہیں کرسکا تو میں استعفیٰ دے دوں گا۔ نجی اخبار کے نمائندوں سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا ہے کہ وزیراعلٰی جی بی نے کسی نجی ہوٹل میں کرپشن اور بے ضابطگی ثابت کرنے کے حوالے سے چیلنج کیا ہے لیکن ہم نے تو اسمبلی فلور میں ایجوکیشن سے لیکر ٹھیکوں تک کے تمام شواہد پیش کئے، کرپشن کے خلاف ہم چلاتے رہے جس کا سب کو علم ہے۔

 انہوں نے کہا کہ گلگت بلتستان میں ٹھیکے چار افراد کے ارد گرد ہی گھومتے ہیں۔ وزیراعلیٰ اپنے انہی ٹھیکیداروں کو ہی نوازتے ہیں اور ابھی تک یہی سلسلہ جاری ہے۔ اب سمارٹ میٹر کا ڈرامہ بھی اپنے کسی عزیز کو نوازنے کا ایک طریقہ ہے۔ وزیراعلٰی 12 ارب کی رقم سے سمارٹ میٹرز لگوانے کی بجائے کسی پاور جنریشن کے منصوبے پر کام کرتے اور عوام کو بجلی فراہم کرتے پھر سمارٹ میٹرز کی بات کرتے۔ اس وقت گلگت بلتستان میں بیس سے بائیس گھنٹے کی لوڈشیڈنگ ہے اور کوئی نیا پاورپراجیکٹ بنانے کی بجائے وزیراعلٰی سمارٹ میٹرز کی بات کررہے ہیں۔ سمارٹ میٹرز نے بجلی پیدا نہیں کرنی ہے بلکہ کسی فرد واحد نے فائدہ اٹھانا ہے اور اس قسم کے اقدامات کی ہم نے شروع سے نشاندہی کی ہے۔ ہم نے سرعام اسمبلی فلور میں بھی کرپشن کے ثبوت پیش کئے ہیں، اب آزاد جوڈیشل کمیشن کے سامنے بھی وزیراعلٰی کی کرپشن اور چند ٹھیکیداروں کو نوازنے سمیت بے ضابطگیوں کو ثابت کرنے کے لئے تیار ہیں۔

Read 105 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

شیعیت نیوز: ڈیرہ اسماعیل خان میں جاری ٹارگٹ کلنگ کے معاملے پہ غور کرتے ہوئے سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے داخلہ نے فیصلہ کیا ہے کہ آئندہ اجلاس میں تمام...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org