تازہ ترین

سعودی اتحاد کے جرائم کے خلاف یمنی خواتین کا مظاہرہ

Published in یمن
Friday, 15 March 2019


مغربی یمن کے صوبے حجہ میں واقع علاقے کشر پر سعودی اتحاد کے جنگی طیاروں کی وحشیانہ بمباری میں کم از کم تیس عام شہری شہید ہوئے ہیں۔

السمیرہ ٹی وی کی ویب سائٹ کے مطابق یمنی خواتین نے  مظاہرے میں سعودی اتحاد کے خلاف شدید نعرے لگائے اور یمن پر سعودی اتحاد کے حملوں اور جارحیت کی شدید مذمت کی۔

مظاہرے کے اختتام پر جاری کئے جانے والے بیان میں کہا گیا ہے کہ یمنی عوام، قتل، محاصرے، بھوک مری اور ظلم و زیادتی سے کسی بھی طرح کا کوئی خوف کھائے بغیر اپنی استقامت جاری رکھیں گے۔

دوسری جانب یمن کی اعلی انقلابی کمیٹی کے سربراہ نے یمنی عوام کے خلاف سعودی اتحاد کی جارحیت کی حمایت و پشتپناہی اور جنگ میں شمولیت کی روک تھام کے لئے امریکی سینیٹ کی قرارداد کی منظوری کو یمنی عوام کی استقامت کا نتیجہ قرار دیا۔

امریکی سینیٹ نے کہ جہاں ریپبلکنز کی اکثریت بھی ہے، بدھ کے روز چھیالیس ووٹوں کے مقابلے میں چوّن ووٹوں سے ایک قرارداد کی منظوری دی ہے جس میں سعودی اتحاد کے لئے امریکہ کی حمایت ختم کئے جانے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

یمن کی اعلی انقلابی کمیٹی کے سربراہ محمد علی الحوثی نے ٹوئٹ کیا ہے کہ یمنی عوام کے خلاف سعودی اتحاد کی جنگ کی حمایت روکنے کے لئے امریکی سینیٹ کا فیصلہ، یمن کے خلاف سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں کی جنگ و جارحیت کی حمایت میں امریکی صدر ٹرمپ کی پالیسی پر اس کی مخالفت کی نشاندہی کرتی ہے۔

انھوں نے کہا کہ یمنی عوام نے سعودی اتحاد کی تمام تر جنگ و جارحیت اور ظلم و تشدد کا ڈٹ کر مقابلہ کیا اور ہر شعبے میں استقامت کا مظاہرہ کیا۔

یمن کے خلاف جنگ کے آغاز سے ہی امریکہ نے مختلف طرح سے خاص طور سے ہتھیاروں کی فراہمی کے ذریعے سعودی عرب، متحدہ عرب امارات اور ان کے دیگر اتحادی ملکوں کی بھرپور مدد و حمایت کی ہے اور یمنی عوام کا قتل عام اور جنگ و جارحیت جاری رکھنے کے لئے اس کی یہ حمایت بدستور جاری بھی رہی ہے جس کی بنا پر یمنی عوام کے خلاف وحشیانہ جرائم میں امریکہ بھی ملوث رہا ہے۔

واضح رہے کہ یمنی عوام کے خلاف سعودی اتحاد کی وحشیانہ جارحیت اور مظالم کے دوران اب تک سولہ ہزار سے زائد یمنی عام شہری شہید اور دسیوں ہزار دیگر زخمی نیز لاکھوں بے گھر ہوئے ہیں۔

Read 59 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

شیعیت نیوز: ڈیرہ اسماعیل خان میں جاری ٹارگٹ کلنگ کے معاملے پہ غور کرتے ہوئے سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے داخلہ نے فیصلہ کیا ہے کہ آئندہ اجلاس میں تمام...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org