تازہ ترین

سعودی عرب کا خاشقجی قتل کیس کی عالمی تحقیقات سے انکار

Published in سعودی عرب
Friday, 15 March 2019


سعودی حکومت کے مخالف صحافی کے قتل کے معاملے کی پیروی کرتے رہیں گے اور ضروری ہوا تو عالمی عدالت انصاف میں اس معاملے کو اٹھایا جائے گا۔
سعودی عرب کے نام نہاد انسانی حقوق کمیشن کے سربراہ بندر بن العیبان نے آل سعود کی جانب سے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا سلسلہ جاری رکھتے ہوئے، سعودی حکام کو مزید رسوا ہونے سے بچانے کی خاطر جمال خاشقجی کے قتل کی عالمی تحقیقات کرائے جانے کی سختی کے ساتھ مخالفت کی ہے۔
اس سے پہلے الجزیرہ ٹیلی ویژن نے سعودی ولی عہد کے حکم سے قتل کیے جانے والے صحافی جمال خاشقجی کی لاش ٹھکانے لگائے جانے کے بارے میں انکشاف کیا تھا کہ سعودی ڈیتھ اسکواڈ نے مخالف صحافی کو قتل کرنے کے بعد اس کی لاش بھٹی میں جلا کر راکھ کردی تھی۔
سعودی حکومت کے مخالف صحافی جمال خاشقجی دو اکتوبر کو استنبول میں قائم سعودی قونصل خانے میں داخل ہونے کے بعد لاپتہ ہو گئے تھے۔ اٹھارہ روز کی تردید کے بعد سعودی حکومت نے آخرکار اس بات کا اعتراف کیا تھا کہ جمال خاشقجی کو اس کے قونصل خانے میں قتل کر دیا گیا۔

Read 69 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

شیعیت نیوز: ڈیرہ اسماعیل خان میں جاری ٹارگٹ کلنگ کے معاملے پہ غور کرتے ہوئے سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے داخلہ نے فیصلہ کیا ہے کہ آئندہ اجلاس میں تمام...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org