تازہ ترین

آپسی دشمنی سے پرہیز کرنا چاہیے

Published in ایران
Friday, 15 March 2019


رہبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اللہ العظمی خامنہ ای نے خبرگان کونسل کے سربراہ اور اراکین سے ملاقات میں فرمایا: دشمن کے ساتھ حد بندی بہت ضروری ہے لیکن اختلاف نظر کو بہانہ بنا کر آپس میں دشمنی سے پرہیز کرنا چاہیے۔

رہبر معظم انقلاب اسلامی نے ایران اور انقلاب اسلامی کے ساتھ دشمن کی وسیع عداوت اور دشمنی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے فرمایا: ہمیں بھی دشمن کے بھر پور حملے کا جواب دینے کے لئے وسیع پیمانے پر تیاری کرنی چاہیے۔ رہبر معظم انقلاب اسلامی نے خـبرگان کونسل کے دو اہم علماء آیت اللہ ہاشمی شاہرودی اور آیت اللہ مؤمن کے فقدان پر دکھ کا اظہار کرتے ہوئے فرمایا: دونوں بزرگ علماء ہمیشہ انقلاب اسلامی کی خدمت میں مصروف رہے۔

رہبر معظم انقلاب اسلامی نے خطے میں ایران کی موجودگی پر اعتراض کرنے والوں پر شدید تنقید کرتے ہوئے فرمایا: اگر امریکہ علاقائی ممالک میں موجود ہے تو ایران کو بھی علاقائی ممالک کی درخواست پر ان کی مدد کرنی چاہیے اور علاقائی ممالک میں ایران کی موجودگی پر اعتراض کرنے والے در حقیقت دشمن کے منصوبوں کو مدد فراہم کررہے ہیں۔

رہبر معظم انقلاب اسلامی نے ملکی ترقی اور پیشرفت کی طرف اشارہ کرتے ہوئے فرمایا: ہمیں ملک کو اس حد تک آگے لے جانا چاہیے جہاں دشمن ایران کے خلاف اقتصادی پابندیوں اور فوجی حملے کا تصور بھی نہ کرسکے۔

رہبر معظم انقلاب اسلامی نے بسیج اور رضا کار فورس کی توانائیوں سے حد اکثر استفادہ کرنے پر تاکید کرتے ہوئے فرمایا: اگر ہم رضاکار فورس کی توانائیوں کو بروی کار لائیں تو ہم امریکہ کو تاریخی اور ذلت آمیز شکست سے دوچار کرسکتے ہیں۔

Read 59 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

ہمیں بے گناہ قتل کیا جا رہا ہے، ہماری مدد کریں گے، پلیز

شیعیت نیوز: ڈیرہ اسماعیل خان میں جاری ٹارگٹ کلنگ کے معاملے پہ غور کرتے ہوئے سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے داخلہ نے فیصلہ کیا ہے کہ آئندہ اجلاس میں تمام...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org