ایران

ایرانی میزائل آسانی سے دشمن کے دفاعی نظام سے گزرتا ہے۔ ایرانی وزیر دفاع

شیعت نیوز : ایرانی وزیر دفاع بریگیڈئیر جنرل امیر حاتمی نے کہا ہے کہ ایران میں بنانے والے میزائل آسانی سے دشمن کے دفاعی نظام سے گزرتا ہے۔

یہ بات بریگیڈئیر جنرل امیر حاتمی نے منگل کی رات ٹی وی چینلز کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے کہی۔

انہوں نے ایران کی دفاعی کامبیوں بشمول زمینی ، سمندری اور ہوا میں دفاعی سازو سامان کی تیاری میں مسلح افواج کی خود کفالت اور کارکردگیوں کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ ایران کی دفاعی اور میزائل طاقت ایرانی عوام کی ہے اور جب تک کہ ہمیں دفاع کی ضرورت ہو اس طاقت کو اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔

حاتمی نے کہا کہ تربیتی طیاروں اور جنگجوؤں کی تعمیر؛ ڈیٹرنس پاور میں اضافہ کے مقصد سے میزائل طاقت کو بہتر بنانا؛ ہر طرح کے فوجی اور جنگی سازوسامان کی ڈیزائننگ اور تیاری ایرانی مسلح افواج کے اعزاز میں سے ایک ہے۔

یہ بھی پڑھیں : اب امریکہ سپر پاور نہیں رہا، محمد جواد ظریف

انہوں نے 21 اگست قومی یوم دفاعی صنعت کے موقع پر ایرانی ڈرون کی نمائش کے انعقاد کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ مغربی ممالک کے مطابق؛ ایران ڈرون طاقت کے میدان میں دنیا کے پانچویں سے ساتویں نمبر پر ہے۔

انہوں نے بحری امور کے میدان میں وزارت دفاع پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ ہم ہر قسم کی سمندری مصنوعات تیار کررہے ہیں اور ہمیں لگتا ہے کہ ان مصنوعات میں سے سب سے اہم جہازوں کو لیس کرنا ہے۔

ایرانی وزیر دفاع نے کہا کہ ہتھیاروں ، میزائلوں ، دفاعی ، وغیرہ کے میدان میں ہمارا سامان بلاشبہ سپر پاور کی سطح پر ہے اور جدید ترین سامان جو ان برتنوں پر نصب ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایرانی مسلح افواج دشمنوں کی نقل و حرکت پر کڑی نگرانی کر رہی ہیں ہم نے محتاج ممالک کو بتایا ہے کہ ہمارے پاس ان کے ہتھیاروں اور سامان کو مناسب معیار اور قیمت کے ساتھ فراہم کرنے کی صلاحیت ہے۔

 

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close