ایران

نیا سال ایران کے بڑے افتتاحی منصوبوں اور معیشت میں عروج کا سال ہوگا۔ ایرانی صدر

شیعت نیوز: ایرانی صدر مملکت نے نئے ایرانی سال 1399 ہجری شمسی کے آغاز پر مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ نیا سال ایران کے بڑے افتتاحی منصوبوں اور معیشت میں عروج کا سال ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار حسن روحانی نے جمعہ کے روز اپنے ایک پیغام میں نئے سال کے آغاز پر ایرانی قوم کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کیا۔

اس موقع پر انہوں نے کہا کہ نیا سال ایران کے دنیا اور پڑوسیوں کے ساتھ معاشی تعلقات میں تبدیلی کا سال ہوگا۔

صدر روحانی نے گزشتہ سال کے دوران ایران مخالف پابندیوں اور دباؤ کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ ان تمام دباؤ کے باوجود ہم ایک بڑی علاقائی اقتصادی یونین ، یوریشیا میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئے۔

یہ بھی پڑھیں : نئے ہجری شمسی سال کے آغاز پر رہبر انقلاب اسلامی کا ملت ایران کے نام پیغام

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ مشکلات اور دباؤ نے ایرانی قوم کو زیادہ سے زیادہ مستحکم بنا دیا ہے ہمارے عوام خدا پر بھروسہ کرکے تمام مسائل پر قابو پائے گی۔

انہوں نے مختلف شعبے سمیت ملک کے معاشی انفراسٹرکچر میں اعلی کامیابیوں پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ سال 1398 میں معاشی نمو مثبت رہی اور افراط زر پر بڑے پیمانے پر قابو پالیا گیا۔

انہوں نے امریکہ کے ذریعہ جنرل قاسم سلیمانی کی شہادت کو تاریخ کے وحشیانہ اور بزدلانہ قتل کو قرار دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے ہمارے ایک کمانڈر کو شہید کردیا جس کے نتیجے میں ہزاروں کمانڈرز نمودار ہوئے۔

ایرانی صدر نے کہا کہ ہمارے تمام عوام دنیا کو دکھا سکا کہ نہ صرف ایرانی قوم ، بلکہ عراق ، شام ، لبنان اور یہاں تک کہ کشمیری اور کچھ افریقی ممالک کے عوام بھی مزاحمت کی حمایت کرتے ہیں ، اور ہمارے فوجیوں نے امریکہ کے ایک سب سے بڑے فوجی اڈے پر نشانہ بنایا اور منہدم ہوگئے، یہ دھچکا اتنا زوردار تھا کہ امریکہ اب بھی اپنے متاثرین کی اطلاع نہیں دینا چاہتا ہے۔

انہوں نے تیل صنعت پر سخت پابندیوں کا حوالہ دیتے ہوئے مزید کہا کہ ان کا خیال تھا کہ اتنے سخت دباؤ میں ہمارے عوام ہتھیار ڈال دیں گے ، لیکن ہماری عظیم قوم نے ان مشکلات کا مقابلہ کرتے ہوئے ایک نیا مہاکاوی بنایا۔

روحانی نے کہا کہ سال 1398 کے انتہائی مشکل لمحوں میں ، ہمارے ملک میں گذشتہ دہائیوں کے سب سے بڑے معاشی منصوبے کھولے گئے تھے سمیت تیل کی بڑی ریفائنری سے لے کر متنوع ڈیموں تک ، زرعی شعبے کی بحالی ، تیل و گیس کی صنعت میں اہم تبدیلیوں اور بڑی شاہراہوں ، سڑکوں اور ریلوے اور بندرگاہوں کے افتتاح۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ اس طرح ، ہم ناکام نہیں ہوئے، ہم نے امریکی دباؤ کا مقابلہ اور مزاحمت کرکے امریکہ کے خلاف بین الاقوامی عدالت انصاف جیت لیا۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close