اہم ترین خبریںپاکستان کی اہم خبریں

پاک ایران تعلقات کو مضبوط بنانا ہماری خارجہ پالیسی کی اہم کارکردگی ہے، عمران خان

یہ بات "عمران خان" نے جمعرات کے روز اسلام آباد میں افریقی ممالک میں تعینات پاکستانی سفیروں کے ساتھ ایک اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔

شیعت نیوز: وزیر اعظم عمران خان نے دنیا کے ممالک کے ساتھ تعلقات بڑھانے کا حوالہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے ساتھ دو طرفہ تعلقات کو مضبوط بنانا ہماری خارجہ پالیسی کی اہم کارکردگی ہے۔

وزیر اعظم عمران خان نے دنیا کے ممالک کے ساتھ تعلقات بڑھانے کا حوالہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے ساتھ دو طرفہ تعلقات کو مضبوط بنانا ہماری خارجہ پالیسی کی اہم کارکردگی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پشین میں کالعدم لشکر جھنگوی کا فورسز پر حملہ ناکام، 5کلو وزنی بم ناکارہ

یہ بات "عمران خان” نے جمعرات کے روز اسلام آباد میں افریقی ممالک میں تعینات پاکستانی سفیروں کے ساتھ ایک اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔

اس موقع پر انہوں نے کہا کہ ایران کے ساتھ کثیرالجہتی تعلقات کو بڑھانا ہماری حکومت کی سفارتی کامیابی کی علامت ہے۔

یہ بھی پڑھیں: عراقی حکومت کی نجف اشرف میں ایران کے قونصلخانہ پر حملے کی شدید مذمت

عمران خان نے کہا کہ ہمیں ایک آزاد خارجہ پالیسی پر عمل پیرا ہونا پڑا ماضی کی طرح ، دوسرے بھی ہمارے ذریعے اپنے یکطرفہ مفادات حاصل نہیں کرسکتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ دنیا کے تمام ممالک کے ساتھ باہمی تعلقات بڑھانا پاکستانی حکومت کی خارجہ پالیسی کی اہم ترجیح ہے اور ہم ثالثی کردار ادا کرنے کے لئے تیار ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ہمیں ایک دوسرے کے علمی متون سےطلبہ اور ریسرچ اسکالرز کو آشنا کرنا ہوگا، علامہ امین شہیدی

انہوں نے ماضی کی جنگ میں امریکہ کے ساتھ پاکستان کی شمولیت کے تباہ کن نتائج پر روشنی ڈالتے ہوئے اس بات پر زور دیا کہ دوسروں نے ہم پر دھوکہ دہی اور دوہرےکھیل کا الزام عائد کیا ہے ، لیکن پاکستان کو اس کا نقصان ہوچکا ہے اور اب ایک متعصبانہ رویہ کے بجائے مفاہمت اور ثالثی کی راہ پر گامزن ہے۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close