اہم ترین خبریںپاکستان

اس وقت یہود و نصاریٰ کا اولین ہدف امت مسلمہ کی تباہی و تنزلی ہے، علامہ راجہ ناصرعباس

علامہ راجہ ناصرعباس نے کہاکہ مسلمانوں کو اختلافات میں الجھا کر دشمن ہمیں ایک دوسرے کے خلاف صف آرا کرنا چاہتا ہے

شیعت نیوز: مجلس وحدت مسلمین پاکستان کے مرکزی سیکرٹری جنرل علامہ راجہ ناصر عباس جعفری نے یوم ولادت حضرت محمد ص و امام جعفر صادق علیہ السلام کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ رسول اللہ ص اور اہل بیت اطہار علیہم السلام سے تمسک ہی دنیاوی و اخروی نجات کی ضمانت ہے۔نبی کریم ص کی ذات اقدس امت مسلمہ کے لیے مرکز اتحاد ہے۔امت مسلمہ کی تنزلی کی واحد وجہ اسلامی تعلیمات سے دوری ہے۔رسول کریم ص کی تعلیمات پر عمل کر کے عالم اسلام باہمی تنازعات سے چھٹکاراحاصل کر سکتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسلام کے نام پر نفاق کا درس دینے والے مسلمانوں کے خیر خواہ نہیں، دشمن ہیں۔حضرت محمد ص کی تعلیمات عصبیت وفرقہ واریت کی نفی کرتی ہیں۔خاتم النبیین وہ ذات مقدسہ ہیں جنہوں نے جانی دشمنوں کو بھائی بھائی کے مثالی رشتے میں بدلااور ایک فلاحی ریاست قائم کر کے اسلام کی حقانیت کو تسلیم کرایا۔پرامن معاشرے کے قیام اور رواداری کے فروغ کے لیے تعلیمات نبوی پر عمل پیرا ہونا انتہائی ضروری ہے۔ اس وقت یہود و نصاریٰ کا اولین ہدف امت مسلمہ کی تباہی و تنزلی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کشمیری مسلمانوں کی آزادی کی یہ مقدس تحریک ضرور کامیابی سے ہمکنار ہوگی،علامہ راجہ ناصرعباس

علامہ راجہ ناصرعباس نے کہاکہ مسلمانوں کو اختلافات میں الجھا کر دشمن ہمیں ایک دوسرے کے خلاف صف آرا کرنا چاہتا ہے۔ہمیں ان حالات کا بارک بینی سے درک کر کے بابصیرت طرز عمل اختیار کرنا ہوگا۔عالم استعمار واستکبار کی سازشوں کوجس ہتھیار سے ناکام بنایا جا سکتا ہے اس کا نام ”وحدت و اخوت“ ہے۔ اب پوری دنیا کے مسلمانوں کا اختلافات کو نظر انداز کر مشترکات پر باہم ہونے کا وقت ہے۔امت مسلمہ کی سا لمیت و بقا کایہی واحد راستہ ہے۔

انہوں نے کہا جشن عید میلاد النبی کے سلسلے میں مجلس وحدت مسلمین 17نومبر کو ایوان اقبال لاہور میں ایک عظیم الشان وحدت کانفرنس کا انعقاد کرے گی۔جس میں مختلف مکاتب فکر کے علماء و مشائخ،اکابرین اور نامور شخصیات شریک ہوں گی۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close