اہم ترین خبریںپاکستان

پاکستان تحریک انصاف اور مجلس وحدت مسلمین جی بی میں مل کر حکومت بنائیں گے،علامہ راجہ ناصرعباس

علامہ راجہ ناصر عباس جعفری نے گلگت بلتستان میں شفاف اور پرامن انتخابات کے انعقاد پر اداروں کو خراج تحسین پیش کیا ہے

شیعیت نیوز: مجلس وحدت مسلمین پاکستان کے مرکزی سیکرٹری جنرل علامہ راجہ ناصر عباس جعفری نے گلگت بلتستان میں شفاف اور پرامن انتخابات کے انعقاد پر اداروں کو خراج تحسین پیش کیا ہے۔انہوں نے کہا کہ ہماری اتحادی جماعت کی کامیابی ہم پر عوام کے اعتماد کا مظہر ہے۔پاکستان تحریک انصاف اور مجلس وحدت مسلمین جی بی میں مل کر حکومت بنائیں گے۔خواتین اور ٹیکنوکریٹ سمیت ہمارے پاس تین نشستیں موجود ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم نے علاقے کے عوام کو نوجوان قیادت فراہم کی ہے تاکہ پوری لگن، ولولے اور جانفشانی کے ساتھ علاقے کے عوام کی خدمت کی جا سکے۔عوام کی طرف سے اعتماد کے اس اظہار پر اس عہد کے ساتھ شکریہ ادا کرتے ہیں کہ ان کے حقوق کے لیے اپنے اصولی موقف پر انچ بھی پیچھے نہیں ہٹیں گے۔ماضی میں بھی ہر پلیٹ فارم پر جی بی کے عوام کے حقوق کے لیے آواز بلند کی ہے آئندہ بھی اپنی اسی روش کو برقرار رکھا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: گلگت بلتستان الیکشن، ایم ڈبلیوایم کے امیدوار کاظم میثم کامیاب، اسلامی تحریک کوئی نشست حاصل نہ کرسکی

انہوں نے کہا کہ عوام نے ان سیاسی شعبدہ گروں کو مسترد کر دیا ہے جنہوں نے اپنی زبان کے زہر کو خوشنما لفظوں میں چھپا رکھا تھا۔ جی بی کے آئینی صوبے کی بات ہوتے ہی وہ تمام کردار کھل کر سامنے آ گئے جو بظاہر جی بی کے حقوق کی بات کرتے تھے لیکن فکری اعتبار سے وہ مودی کے پیروکار تھے۔

یہ بھی پڑھیں: آغا راحت الحسینی کی بدولت پیپلز پارٹی گلگت و نگر سے کامیاب

انہوں نے کہا کہ گلگت بلتستان کے عوام کے حقوق کے حوالے سے ہمارا موقف دو ٹوک اور اٹل ہے۔خطے کو آئینی صوبہ قرار دے کر صوبائی اختیارات تفویض کرنا ہماری اولین ترجیح ہے۔جی بی حکومت کے قیام کے فوراً بعد عوام کے دیگر مسائل کے حل کے لیے عملی کوششوں کا آغاز کر دیا جائے گا۔انہوں نے کہا گلگت بلتستان کے عوام کی خواہشات کا احترام ہمیں ہر حال میں مقدم ہے۔انہیں کبھی مایوس نہیں کریں گے۔

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close