دنیا

روسی نائب وزیر خارجہ کا ایران مخالف امریکی پابندیوں کے خاتمے کا مطالبہ

شیعت نیوز: روسی نائب وزیر خارجہ سرگئی ریبکوف نے حالیہ ہفتے کے دوران ایک بار پھر امریکہ کی تنقید کرتے ہوئے ایران مخالف ظالمانہ پابندیوں کے خاتمے کا مطالبہ کیا۔

رپورٹ کے مطابق روس کی وزارت خارجہ سرگئی ریبکوف نے ایران میں کورونا وائرس کے پھیلاؤ کے پیش نظر تہران کے خلاف امریکہ کی اقتصادی پابندیوں کے خاتمے کا مطالبہ کیا ہے ۔

یہ بھی پڑھیں : امریکہ ایرانی عوام کا سب سے زیادہ خبیث دشمن ہے۔ رہبر انقلاب اسلامی

اس سے قبل بھی ویانا میں اقوام متحدہ کے ادارے میں روس کے نمائندے میخائیل اولیانوف نے ایران کے خلاف امریکی اقتصادی پابندیوں کے خاتمے کا مطالبہ کیا تھا۔

روسی نائب وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ ایران اس وقت کورونا وائرس کا مقابلہ کرنے میں فرنٹ لائن پر ہے لہذا اس کے خلاف امریکی پابندیوں کا خاتمہ ہونا چاہیے تاکہ ایران کو کورونا وائرس کے خلاف لڑنے میں عالمی امداد مل سکے۔

یہ بھی پڑھیں : امریکہ کی ایران کے ساتھ تعاون کرنے پر عرب امارات کی 5 کمپنیوں پر پابندی

انہوں نے مزید کہا کہ امریکی یقینی طور پر ایران میں انسانیت سوز سامان بھیجنے اور برآمدات کی آمدنی حاصل کرنے میں عدم اہلیت کے درمیان فرق سے بخوبی واقف ہیں جو صحت کے پروگراموں کو نافذ کرنے کے لئے ضروری ہیں۔

یہ بھی پڑھیں : روس اور چین کا ایران کے خلاف امریکہ کی ظالمانہ پابندیوں کو ختم کرنے کا مطالبہ

انہوں نے مزید کہا کہ امریکی فوج کے اعلی افسران حقائق کو مسخ کرنے سے گریز نہیں کرکے اپنے جیو پولیٹیکل مقاصد کو حاصل نہیں کرتے ہیں۔

واضح رہے کہ امریکہ نے کورونا وائرس کے دوران بھی ایران مخالف پابندیاں عائد کرنے کی پالیسی کو جاری رکھی ہوئی ہے۔

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close