اہم ترین خبریںپاکستان کی اہم خبریں

اپنی سرزمین ایران کے خلاف استعمال ہونے نہیں دیں گے،شاہ محمودکی ایرانی صدرکو یقین دہانی

اسلامی جمہوریہ ایران اپنے مفادات کے دفاع کے لئے پوری طرح تیار رہتا ہے

شیعت نیوز: پاکستانی وزیر داخلہ شاہ محمود قریشی اور ایران کے صدر ڈاکٹر حسن روحانی کے درمیان تہران میں ملاقات ہوئی اور اس بات پر زور دیا کہ اسلامی جمہوریہ ایران خطے کے تمام ممالک کے ساتھ قریبی اور دوستانہ تعلقات میں دلچسپی رکھتا ہے۔ اور ہم خطے میں امن و استحکام کے فروغ کے لئے پاکستان کی کوششوں کا پوری طرح سے خیرمقدم کرتے ہیں۔

صدرروحانی نے کہاکہ "موجودہ صورتحال میں ہم سب کو خطے میں امن و استحکام کے لئے جدوجہد کرنی چاہئے اور خطے میں تناؤ کو کم کرنے کے لئے ہم سب کو مل کر کام کرنا چاہئے۔”انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ خطے میں بڑھتی ہوئی جنگ بہت خطرناک ہوسکتی ہے ۔

یہ بھی پڑھیں: القدس بریگیڈ کے سربراہ قاسم سلیمانی ہمارے قریبی اور ہمدرد دوست تھے،جنرل (ر) مرزا اسلم بیگ

ان کا کہنا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران اپنے مفادات کے دفاع کے لئے پوری طرح تیار رہتا ہے ، لیکن اس نے کبھی بھی خطے میں کسی جنگ کو بھڑکانے کی کوشش نہیں کی ، لہذا امریکی اڈے کے خلاف ہماری کاروائیاں حقیقت میں امریکی مجرمانہ سرگرمی کا جواب تھا۔ روحانی نے نشاندہی کی: "آج ، ہم سب کو یہ یقین رکھنا چاہئے کہ مسلمان ممالک اور خطے میں حکومتوں کا رابطہ اور قریبی تعاون ہر ایک کے لیئےفائدہ مند ہے۔

” صدر روحانی نے تہران اسلام آباد تعلقات کو وسعت دینے اور گہرا کرنے کی اہمیت پر زور دیااور کہاکہ ایران اور پاکستان کی سرحدیں امن اور دوستی کی سرحدیں ہونی چاہئیں اور ہمیں کچھ گروہوں کو اپنی سرحدوں کو غیر محفوظ بنانے کی اجازت نہیں دینی چاہئے۔

یہ بھی پڑھیں: قاسم سلیمانی کی شہادت اسلامی معاشرے کی مزید بیداری کیلئے ایک نوید ہے، علامہ امین شہیدی

صدر روحانی نے مزید کہا ، "ہم توقع کرتے ہیں کہ تمام ممالک امریکی ریاستی دہشت گردی کی پرزور مذمت کریں گے۔” شاہ محمود قریشی نے جنرل سلیمانی کی شہادت اور مسافر طیارے کے حادثے پر تعزیت اور دکھ کا اظہار کیا۔انہوں نے اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ پاکستان کی سرزمین کسی دوسرے ملک خصوصا ایران کے خلاف استعمال ہونے نہیں دیں گے، پاکستان اپنے آپ کو اسلامی جمہوریہ ایران کے لئے امن اور استحکام کا شراکت دار سمجھتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: شھید قاسم سلیمانی غیبت امام زمانہ ؑ میں اپنی ذمہ داریاں سمجھ چکے تھے، علامہ راجہ ناصرعباس

شاہ محمود قریشی نے کہاہمیں یقین ہے کہ پاکستان اور ایران کی سرحدیں امن اور دوستی کی سرحدیں ہیں اور اسی طرح رہنا چاہئے اور ہم تخریب کاروں کا مقابلہ کرنے کے لئے پرعزم ہیں جو اس علاقے کو نقصان پہنچانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close