کاپی رائٹ کی وجہ سے آپ یہ مواد کاپی نہیں کر سکتے۔
اہم ترین خبریںپاکستان

کالعدم سپاہ صحابہ کا جھوٹ بے نقاب ،شہیدِ ناموس صحابہ، شہیدِ محبوبہ نکلا!

تفصیلات کے مطابق گزشتہ اسلام آباد میں ہلاک ہونے والے کالعدم سپاہ صحابہ ، لشکر جھنگوی اور داعش کے سوشل میڈیائی مجاہد اور ملک واسلام دشمن وصال اردو چینل کے کانٹینٹ مینیجر، گستاخ امام حسین ؑ اور یزید پلید کے مریدبلال خان کے قتل کا معمہ بالآخر حل ہوگیا

شیعت نیوز: خبر ہے کہ شہید ناموس صحابہ، شہیدِ محبوبہ نکلا! بیوی اور بچے ہوتے ہوئے دوسری لڑکیوں پر قبضہ مجاہد ملت اپنا حق سمجھ رہے تھے اورلڑکی والوں کو تنگ کر رہے تھے۔ لڑکی کے بھائیوں نےنے تنگ آکر دھوکے سے بلا کر مار ڈالا۔پولیس ملزمان کو ٹریس کر چکی ہے چھاپے مارے جا رہے ہیں ایک مبینہ قاتل بھی گرفتار۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ اسلام آباد میں ہلاک ہونے والے کالعدم سپاہ صحابہ ، لشکر جھنگوی اور داعش کے سوشل میڈیائی مجاہد اور ملک واسلام دشمن وصال اردو چینل کے کانٹینٹ مینیجر، گستاخ امام حسین ؑ اور یزید پلید کے مریدبلال خان کے قتل کا معمہ بالآخر حل ہوگیا۔ذرائع کے مطابق کالعدم دہشت گرد جماعت سپاہ صحابہ کی جانب سے بلال خان کے جس قتل کوفرقہ واریت کا رنگ دیکر اہل تشیع مکتب فکر اور خفیہ اداروں کےگردن پر ڈالنے کی کوشش کی جارہی تھی اور بلال خان کو شہید ناموس صحابہ قرار دینے کا پروپگینڈا کیا جارہا تھا سب کچھ جھوٹ ثابت ہوگیا ہے ۔

ذرائع کا کہناہے کہ بلال خان بھی اپنے اجدادکی سنت پر عمل کرتے ہوئے بدکاری کے الزام میں قتل کردیا گیاہے ۔بلال خان کا قتل بھی مولانا سمیع الحق کی طرح ذاتی دشمنی کا شاخسانہ نکلا ۔قرائن پہلے ہی مولانا سمیع الحق قتل کی طرف اشارہ کرچکے تھے، مولانا مرحوم کو لڑکے والوں نے قتل کیا تھا اور بلال خان کو لڑکی والوں نے قتل کیا ہے۔جسکے ساتھ وہ ڈیٹ کرنے جاتے رہتے تھے۔

ریاستی اداروں اور مقتدرحلقوں سے اپیل ہے کہ وہ اس طرح اندھے قتل کا شکار ہونے والے تمام وہابی دہشت گردوں کے قتل کی تحقیقات میں انتہائی باریک بینی سے کام لیں تاکہ قوم کو پتہ چل سکے کہ کون کس چکر میں ماراگیا۔جن کے قتل کے الزامات ان تکفیری وہابی تنظیموں کی جانب سے کبھی ملکی سکیورٹی اداروں اور کبھی مخالف مکاتب فکر پر عائد کیئے جاتے رہے ہیں کہ جن کے خلاف یہ اپنے سعودی آقاؤں کو خوش کرنے کیلئے کفر کے فتوے لگاتے رہے ہیں ۔بہرحال بلال خان کو ذاتی دشمنی (لڑکی کا معاملہ) کی وجہ سے لڑکی والوں نے قتل کیا ہے۔موصوف اب اپنے مرشد (یزیدلعین)کے ساتھ محشور ہونا پکا سمجھیں۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close