اہم ترین خبریںپاکستان

پاک سعودی تناؤ، آل سعود کاغلام غدارِ وطن طاہر اشرفی خصوصی پروازسے ریاض پہنچ گیا

پاکستان کی جانب سے سعودی حکومت کوآنکھیں دکھانے کے بعد آل سعود نے پاکستان میں اپنے مذموم عزائم کی تکمیل کیلئےتینوں باپ بیٹوں کو سعودی ایئرلائن کی خصوصی پرواز کے ذریعے ریاض طلب کیا گیا ہے۔

شیعیت نیوز: پاکستان کی کشمیر پرسعودی منافقانہ کردارکی مذمت کے بعد آل سعود کا غلام، غدارِ وطن طاہر اشرفی خصوصی پروازسے ریاض پہنچ گیاہے، اس دورے پر اس کے ہمراہ اس کے دونوں بیٹے حمزہ طاہر اور زید طاہر بھی موجود ہیں، پاکستان کی جانب سے سعودی حکومت کوآنکھیں دکھانے کے بعد آل سعود نے پاکستان میں اپنے مذموم عزائم کی تکمیل کیلئےتینوں باپ بیٹوں کو سعودی ایئرلائن کی خصوصی پرواز کے ذریعے ریاض طلب کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں سعودی نوازکالعدم وہابی دہشت گرد تنظیموں سپاہ صحابہ /شکر جھنگوی کے سہولت کار طاہر اشرفی کو سعودی حکومت نے خصوصی جہاز بھیج کر ریاض طلب کرلیا ہے ، ذرائع کے مطابق سعودی ایئر لائن کی خصوصی پرواز739 طاہر اشرفی اور اس کے بیٹوں کو لیکر ریاض روانہ ہوئی۔ طاہر اشرفی کی سعودی روانگی کیلئے خصوصی انتظامات کیئے گئے تھے ۔

یہ بھی پڑھیں: یمنی شہری آبادی پر سعودی اتحاد کی ہوائی بمباری ، بارہ یمنی شہید اور زخمی

ذرائع کا کہنا ہے کہ پاکستان میں رہ کر سعودیہ کی غلامی کرنے والے طاہر اشرفی کو ایسے وقت میں سعودی عرب طلب کیا گیاہے جب پاکستان کی حکومت نے مسئلہ کشمیر پر سعودی منافقانہ کردار کی کھل کر مذمت شروع کردی ہے اور سعودی حکومت کی جانب سے دی گئی امداد کا 1ارب ڈالر بھی سعودی حکومت کو واپس لوٹادیا ہے۔ایسے وقت میں طاہر اشرفی کی خفیہ طور پر سعودیہ روانگی وطن سے غداری کے مترادف ہے ۔

یہ بھی پڑھیں: شہید عارف حسینی ؒ کو اسلام کی راہ پر چلنے کی پاداش میں شہید کیا گیا، شیخ نعیم قاسم

واضح رہے کہ طاہر اشرفی جوکہ آل سعود کا نامور غلام ہے اور اپنے چاپلوسانہ رویے کے سبب ہر حکومت میں کوئی نا کوئی سرکاری عہدہ لینے میں کامیاب ہوجاتا ہے وہ اس حکومت میں بھی متحدہ علماءبورڈ پنجاب کا چیئرمین ہے ، پاکستان کے ساتھ کشیدہ ہوئے سیاسی تعلقات کے بعد سعودی حکومت نے پاکستان میں اپنے دہشت گردانہ اور سیاسی عزائم کی تکمیل کے لئے اپنے سب سے قابل اعتماد غلام طاہر اشرفی کو غیر معمولی پروٹوکول کے ساتھ ریاض طلب کیا ہے تاکہ حکومت پاکستان کے ساتھ تعلقات کی ممکنہ خرابی کے بعد اپنے شیطانی مقاصد کے حصول کی راہ میں حائل تمام رکاوٹیں دور کرسکے ۔

 

 

ٹیگز

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close