اہم ترین خبریںپاکستان

پاکستان میں ناصبیوں کی نیندیں حرام، #مولاعلی _سے_نفرت_کیوں ٹوئیٹر پر ٹاپ ٹرینڈ بن گیا

اس ٹرینڈ میں فعال رھنے والوں اور حصہ ڈالنے والوں کی اللہ کریم عبادت کو قبول کرے اور اس بیداری کو قائم رکھے کہ ہم دشمنان علیؑ کو ہرمیدان و مقام پر شکست دیں کہ جنکا مقصد فرقہ وارانہ نفرتیں پھیلا کہ ارض پاکستان کو کمزور کرنا ہے ۔

شیعت نیوز: عاشقان #مولاعلی کا آج سوشل میڈیا نیٹ ورک ٹویٹر پہ جاری کیا جانیوالے ٹرینڈ #مولاعلی _سے_نفرت_کیوں نے تکفیریوں ، ناصبیوں اور جماعتیوں کی نیندیں اڑا دیں ۔۔ عاشقان مولا علی کا ٹوئیٹر ٹرینڈ جو تقریباً 9 گھنٹوں سے زائد سوشل میڈیا کا پاکستان میں ٹاپ ٹرینڈ رہانے ناصبیوں ، جماعتیوں اور تکفیریوں کہ عزادری مولا مشکل کشاء اور #مولاعلیؑ کی شان مبارک کو گھٹانے کی سازش کو اپنی بیداری کہ ذریعہ ناکام بنانا ۔۔ الحمداللہ ، وحدت سوشل میڈیا ٹیم @teamconfronters کا شروع کیا گیا ٹرینڈ #مولاعلی _سے_نفرت_کیوں جس کو تمام عاشقان #مولاعلی اور دیگر سوشل میڈیا ٹیموں کا تعاون بھی حاصل رھا نے ناصبیوں اور سازشی جماعتی ٹولے کی نیندیں حرام کردیں ۔

یہ بھی پڑھیں: شیعہ دشمن عرب اماراتی فنڈڈ ARYNewsرمضان میں مذہبی منافرت پھیلانےمیں مصروف

یہ ٹرینڈ #مولاعلی _سے_نفرت_کیوں جو9 بجے شب شروع ہوااسوقت تک گذشتہ 9 گھنٹوں سے ٹوئٹر کا ٹاپ ٹرینڈ ہےجسکے خوف سے منافق تکفیریوں نے بھی اپنا ٹرینڈ #مولاعلی صرف اھلسنت_کےہیں شروع کیا جو کہ غدیریوں کی ایک اور بڑی کامیابی ہے کہ انہوں نے دشمنان #مولاعلی سے #مولاعلی بھی کہلوا دیا ۔ تمام عاشقان مولاعلی کو سلام ۔ اس ٹرینڈ میں فعال رھنے والوں اور حصہ ڈالنے والوں کی اللہ کریم عبادت کو قبول کرے اور اس بیداری کو قائم رکھے کہ ہم دشمنان علیؑ کو ہرمیدان و مقام پر شکست دیں کہ جنکا مقصد فرقہ وارانہ نفرتیں پھیلا کہ ارض پاکستان کو کمزور کرنا ہے ۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close