یمن

یمن: انصار اللہ کا سعودی اتحاد سے ثالثی کی تجویز پر غور کرنے کا مطالبہ

شیعت نیوز : یمن کی انصاراللہ تحریک نے سعودی عرب کی زیرقیادت جارحیت پسند اتحاد سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ 12 فریق ثالثی کے لئے اپنی تجویز پر غور کرے جس کا مقصد غریب عرب ریاست کے خلاف خونی جنگ کا خاتمہ کرنا ہے۔

بدھ کے روز ایک ٹویٹ میں ، یمن کی سپریم انقلابی کمیٹی کے چیئرمین ، محمد علی الحوثی نے یمن تنازعہ کے خاتمے کے لئے روس سمیت بارہ ممالک کے ساتھ ساتھ اقوام متحدہ کی ثالثی کی تجویز پیش کی۔

حوثی کے اعلی عہدیدار نے مشورہ کیا کہ ثالثین کے گروپ میں چار عرب ممالک ، چار مسلم ممالک ، تین ایشیائی ممالک ، روس اور اقوام متحدہ کو بھی شامل کیا جائے۔

یہ بھی پڑھیں : سعودی اتحاد کو خیالی پلاؤ پکانے کے بجائے یمنی عوام کی مزاحمت پر توجہ دینی چاہیے۔

انہوں نے الجیریا ، تیونس ، مصر ، عراق ، پاکستان ، ملائیشیا ، انڈونیشیا ، سیرا لیون ، روس ، چین ، جنوبی کوریا اور جاپان کو اپنے مجوزہ ممالک کے طور پر حوالہ دیا۔

اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل انتونیو گوترش نے کورونا وائرس وبائی امراض کے خلاف عالمی سطح پر لڑائی کے درمیان دنیا بھر میں تمام تنازعات میں جنگ بندی کا مطالبہ کرنے کے ایک ہفتے بعد یہ تجویز پیش کی ہے۔

گوترش نے متنبہ کیا کہ جنگ زدہ ممالک میں صحت کا نظام منہدم ہوچکا ہے اور صحت کی پیشہ ور افراد کی چھوٹی سی تعداد لڑائی میں اکثر نشانہ بنتی ہے۔

عالمی ادارہ شام ، یمن اور لیبیا سمیت ممالک میں تنازعات کے خاتمے کے لئے ثالثی کرنے کی کوشش کر رہا ہے جبکہ لاکھوں شہریوں کو انسانی ہمدردی کی امداد بھی فراہم کررہا ہے۔

انصار اللہ نے اس فون کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی حکومت اور اس کے اتحادی اتحادیوں کی طرف سے یمن پر عائد کی جانے والی فضائی اور سمندری ناکہ بندی ختم کی جانی چاہئے تاکہ کورونا وائرس پھیلنے کے خلاف حفاظتی اقدامات کو اپنانے میں آسانی پیدا ہو۔

اگرچہ یمن میں آج تک کوئی COVID-19 کے واقعات ریکارڈ نہیں ہوئے ہیں ، لیکن اس وبا کے پھیلنے کے امکان سے جنگ زدہ ملک کا پہلے سے ہی نازک صحت کا نظام خطرے میں پڑ گیا ہے۔

یمن کے ریاض سے وابستہ سابقہ ​​عہدیداروں کو اقتدار کی بحالی کے لئے سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں نے سن 2015 میں شروع کی جانے والی جنگ کے آغاز سے ہی ہزاروں یمنی شہری ہلاک ہو چکے ہیں۔ اس جارحیت نے پورے یمن کو قحط کے دہانے تک پہنچا دیا ہے۔

امریکہ اور اس کے بہت سے اتحادی جنگ کے لئے سیاسی ، فوجی ، رسد اور مشاورتی مدد فراہم کرتے رہے ہیں۔

ٹیگز
Show More

متعلقہ مضامین

Back to top button
Close